MotoNews.pl
  

ILE PŁACILIŚCIE za WYMIANE USZCZELKI POD GŁOWICĄ ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam samarkę i szykuje mi się ten problem, chciałem porównać ceny aby nie dać sie oskubać
  
 
osobiście jeszcze nigdy nie płaciłem za takie usługi zawsze mam za darmo sam sobie robie ale jak na mój gust to ok 150-200 zł może to kosztować i dobrze było by aby dorzucić pare groszy na splanowanie głowicy szczególnie jeżeli nie było to niedawno robione a mniemam że w twoim przypadku jeszcze od mowości nie była zdejmowana głowica
  
 
Chyba nie było, a nawiasem mówiąc to Ty masz dobrze...
  
 
w pewnym sęsie ale nie narzekam inaczej nie było by mnie stać na takie kombinacje jakie poczyniam ze swoin autem
  
 
Dobry, moglbys moze opisac proces wymiany takiej uszczelki i czy nie jest to za bardzo skomplikowane?
  
 
samo splanowanie glowicy to koszt rzedu 250 zl, ja placilem za splanowanie, wymiane uszczelki,uszczelniaczy (VW),paska rozrzadu,plynu chlodniczego na petrygo,zaplon itp - 500 zl.
  
 
E tam splanowanie głowicy w zakładzie sie tym zajmującym to koszt około 50 zł a za zdjęcie i załozenie mechanik krzyknie od 150 do 300 zeta +uszczelka.
  
 
spalnowanie głowicy to od 30 zlotych w gore.... 120zl placił moj ojciec w profesjonalnym zakładzie za planowanie głowicy w Audi.
...rozebranie i złoenie głowicy to od 150 do 300 w zleżności od mechanika.... ja za uszczelniacze, wymiane uszczelek, szlif gniazd zaworów i planowanie zapłaciłem 280zl.
A jak już jest głoica zdjęta to warto to wszystko od razu zrobić... bo zdejmowa znowu głowice za jakis czas za kolejne 200 to sie nie opłaca
  
 
cos tak troche drogo te 250 zł za planowanie chyba że to ktoś ręcznie a dokładnie robił bo normalnie to jak piszą koledzy zależnie od zakładu od 30 do 60 zł to kosztuje a zabieg zdejmowania głowicy cóż dla mnie nie problem ale troche roboty jest : spuściś płyn (z bloku również) odkręcić portki od kolektora , zdjąć gaźnik (będzie lżej) wałek rozrządu i głowica prawie na wierzchu jak już się pokona parę srób ją przykęcających gorzej się składa bo już dobrze mieć jakiś klucz dynamometryczny do przykręcenia głowicy , dobrze rozrząd ustawić i wyregulować zawory także nie jest to aż tak wielka filozofia ale dla kogoś kto ma jakie takie pojęcie o silnikach i mechanice bo komus kto tego nigdy nie robił i nie widział jak to robić nie polecam bo popsuć to łatwo a koszty potem rosna nie współmiernie do kosztów wymiany u mechanika