 mury honda rzeszów | staram sie ograniczyć spalanie w moim malcu (10-11l/100km) i zacząłęm właśnie od gaźnika. Mam drugi silnik z malca wyprodukowany około 1980r, z tego co wiem to palił +/- 6l/100km, więc wykręciłem z niego gaźnik, przeczyściłem, wymieniłem ośkę przepustnicy, uszczelki, skręciłem i zamieniłem z oryginalnym (silnik 1986r). Próbowałem go ustawiać tak jak jest napisane w książce (czyli 1. wkrętem regulacji przepustnicy ustawić najniższe równomierne obroty silnika 2. wkrętem regulacji składu mieszanki zwiększyć obroty silnika, 3. wkrętem reg. przepustnicy zmniejszyć obroty) ale coś mi to nie wychodzi. Po gwałtownym wciśnięciu gazu najpierw lekko się dławi potem wchodzi na obroty, przy opadaniu obrotów strzela z rury też lekko, i nie ciągnie tak jak powinien (jak włącze ssanie to idzie ładnie). No i tu pytanie, jak krok po kroku ustawić gaźnik??? czyli w jakiej pozycji ma być wkręt regulacji przepustnicy na samym początku itp. a i dodam jeszcze że nie znalazłem takiego tematu w wyszukiwarce z góry dzięki |