 _Arti_ Opel Bieruń | więc tak:
wpierw troszke cyferek odnośnie poprawnych ustawień...
Kąty ustawienia kół:
-kąt pochylenia koła przedniego 0`30 ........ 1`30 ( 4......8 mm)
Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy: 6 stopni
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy: 8`...... 10`
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy jest to kąt zawarty miedzy linią pionową a rzutem osi sworznia zwrotnicy na pionową płaszczyznę, równoległą do osi podłużnej samochodu.
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy powinien zawierac się w granicach 8......10` ( dla samochodu obciążonego)
Jeżeli wartośc kąta wyprzedzenia nie mieści się w podanych granicach, nalezy wykonać regulację w następujący sposób:
-wymontowac amortyzator
-odłączyc wahacz z łacznikiem ze śrub nadwozia
- w celu zmniejszenia kąta zdjąć podkładki ze śruby przedniej i założyc na żsube tylną.
Jeżeli kąt trzeba powiększyć, podkładki ze śrub tylnych należy przełożyc na śruby przednie
- po zmianie podkładek nalezy zamontować wahacz, amortyzator i ponownie zmierzyć kąt wyprzedzenia sworznia |