EKO-CAR HAMOWNIA ACCENT

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Pragne poinformowac ze odwiedzilem firme EKO CAR w Jastrzebiu Zdroj.
Zostalem bardzo mile zaskoczony. Profesjonalne urzadzenia pomiarowe (hamownia MAHA) i bardzo profesjonalne podejscie chlopakow, sprawilo iz wizyta byla niezwykle udana.
Wyniki shamowania autka rowniez wypadly baaardzo obiecujaco (to nawet za malo powiedziane ).
Moge goraco polecic ta firme. A samemu zapewnic ze na pewno jeszcze nieraz sie tam pojawie.

Link do wykresiku z hamowni

Hyundai Accent 1.3 12V Wykres hamowni


Ps. Pozdrowienia dla Cromy Pojawie sie za niedlugo i dogadamy na poczatek wersje instalki gazowej (sekwencyjnego ) bo to paliwo mnie zabija powoli heh.
  
 
i tak trzymać Paq! jak wszystko bedzie okiej z twoim hultajem to do swojego tez założe ..jeszcze nie wiem czy do cromy sie wybiore czy z Elpigaz skorzystam.. ale skoro Croma polecił..
  
 
No milo slyszec ja tez sie moze kiedys tam wybiore
  
 
witam.
ten wykres i trochę jeszcze innych umieszczę narazie na starej stronce niestety. bo nowa jeszce mocy urzędowej nie może nabrać. ale to już niedługo. jutro wiozę butle do napelnienia n2o to dam znać kiedy będzie można zrobić pokazy strzału na podtlenku. może to nawet być w tą sobotę. tj. 27 marca. chyba, że będą inne propozycje.
  
 
27 Marca jak najbardziej

Byle tylko pogoda dopisala. To od razu sie zrobi zdjecia a i w sumie moglbym ze soba kolege zabrac (poza innymi autami oczywiscie ktore tez chetnie podjada) ktory z tego co wiem mial zostac Reporterem Magazynu Tuningowego "GT".
  
 
CROMA

Gdybym sie chcial NITROGENOWAC (NItro.. ) to to bylby moj glowny przeciwnik w klasie MINI+ na MODLIN (link do wykresow) robiony przez PROMOTORA.

CIVIC TURBO MADE BY PROMOTOR

On sie uturbil. Gdybym wladowal NITRO to rowniez bylbym w jego klasie.

Wiec NITRO musialoby byc idealnie zestrojone zeby tego TUrbiaka wyminac.

Ps. CROMA dasz mi jakis rabat jak bede instalowal LPG + NITRO?? Hehe zaloze wtedy nawet barwy twojej firmy na MODLIN

Pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: Paq dnia 2004-03-24 19:09:40 ]
  
 
hehe bede wypatrywal twojego hultaja w modlinie no i oczywiscie bede kibicowal

pozdr
  
 
witam,
żaden problem oba montaże połączyć razem to w kosztach będzie mniej bo dla mnie to będzie jak jeden montaż.
jesteśmy przygotowani na strzały w sobotę . butle są pełne n2o. dzisiaj je tankowałem. na samej instalacji gazowej mogę ci
ok. od 5 do 10 % podnieść parametry.
  
 
croma a w takim wypadku podniesienia parametrów na gazie jakie są skutki (wieksze zuzycie gazu, silnika itp? ) i jak zachowauje się auto na benzynie?
  
 
witam.
doogas jest taka możliwość przy instalacji VSI PRINS żeby tworzyć siatkę mapy instalacji gazowej pod konkretny samochód. wszystko jest robione na hamowni i z podpiętym analizatorem. to wygląda dokładnie tak samo jak strojenie chipa.
nie ma to nic wspólnego ze spalaniem czy innymi skutkami ubocznymi.
  
 
a widzisz nie pomyślałem ze instalka gazowa ma oddzielny komp sterowania silnikiem i w ten sposob jest mozliwosc podniesienia parametrów na gazie.. ale bez ingerencji w układ (i komp) zasilania benzyną tak? czyli praktycznie PB zostaje tak samo a na gazie mozna tak ustawic parametry zeby jechal lepiej niz na Vpower? ..jeszcze jedno pytanie, w instalacjach tych o ktorych mowa (to chyba 3 generacja tak?) zostało wyeleminowane zagrożenie strzału w kolektor?
  
 
A co z dostrojeniem mojej instalacji : Landi Renzo OMEGAS.
Z tego co widzialem jest mozliwosc ustawiania ilosci wtryskiwanego gazu i czasu wtrysku...
Wiec wydaje sie ze jak sie podepnie szerokopasmowa sonde lambda i odpowiednio dobierze AFR to mozna podnieść moc?

???
  
 
VSI PRINS to 4 generacja.
jej programowanie znacznie się różni od programowania pozostałych instalaci 4 generacji. daje większe możliwości programowania. instalator sam tworzy mapowanie tej instalacji.
nic nie jest założone z góry tak jak przy instalacjach włoskich.
natomiast jeśli chodzi o OMEGAS to także w minimalnym stopniu można w niej pewne ustawienia korygować . moim zdaniem jest to druga po prinsie instalacja na rynku.
  
 
OJEJ Chyba trzeba bedzie przelozyc testy NITRO bo spadl snieg

Buuuu a ja tak chcialem.....ale niestety na tych lackach letnich niezbyt mi sie jezdzi teraz

CROMA mam nadzieje ze oferta bedzie nadal aktualna. Niech no sie tylko cieplo zrobi
  
 
Cytat:
2004-03-26 08:05:03, croma1 pisze:
jeśli chodzi o OMEGAS to także w minimalnym stopniu można w niej pewne ustawienia korygować



Dzisiaj mój gazownik powiedział że będzie miał "jakiś klucz", który będzie dawał swobodę w ustalaniu czasu wtrysków itd... w duzo wiekszym zakresie niz obecnie. Czy piszesz o ograniczeniach bez tego urządzenia czy z?
  
 
paq oferta jest jak najbardziej aktualna. niestety pogoda spłatala nam figla. chciałem nie tylko pokazać działanie nitro na drodze ale także na hamowni. myślę, że w przyszłą sobotę te warunki będą korzystniejsze.
  
 
miałem na myśli programowanie omegasa bez klucza. natomiast z kluczem można trochę więcej wyciągnąć tylko nie wiem czy uda się to dobrze zrobić bez hamowni obciązeniowej.
  
 
przyjedzcie do nas na próby słoneczko pełną gębą ..jeszcze...
  
 
Cytat:
2004-03-27 08:35:51, croma1 pisze:
miałem na myśli programowanie omegasa bez klucza. natomiast z kluczem można trochę więcej wyciągnąć tylko nie wiem czy uda się to dobrze zrobić bez hamowni obciązeniowej.



No wlasnie... Zdzwonilem dzisiaj do VTG/Chiptronic i powiedzieli ze za 2 tygodnie skoncza obciazeniowke ( nawet 4x4 ). Tak wiec umowilem sie na strojenie instalacji, do dyspozycji dostane szerokopasowa lambde, ze swojej strony biore gazownika z softem i tzw. kluczem... Mam nadzieje ze uda nam sie tak wyregulowac zeby uzyskac lepsze parametry niz na benzynie...
W kazdym badz razie zdam relacje. Trzymajcie kciuki
  
 
witam.
słonko coraz mocniej pracuje więc widoki na sobotę 3 kwietnia są bardzo obiecujące. jeśli nie będzie zmiany pogody to zapraszamy na godz.9 rano. proszę podać ok. ile będzie osób i samochodów.
nara croma1.