MotoNews.pl
  

Regulacja luzu zaworow lada 2105 1500

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich mam taki problem ze nie moge wyregulowac zaworow w mojej ladzie w ksiazce mam napisane ze odleglosci miedzy dzwigienka a krzywka walka powinna byc 0,15 zarowno na zaworach dolotowych jak i wylotowych ustawilem wiec wedlug owej ksiazki i jest cos nie tak nadal "gra" wydaje mi sie ze powinny byc rozne odleglosci JAKIE????????????? pomocy
  
 
ze mnie to tam nie jest mechanik ale zawory wylotowe powinny miec wieksze odleglosci u mnie jest tez taka sama odleglosc w ksiązce0.15mm cos jest nietak


[ wiadomość edytowana przez: musel dnia 2004-03-23 22:33:26 ]
  
 
aha zapomnialem dodac ze stukanie w silniku slychac na wet na zimnym silniku i wolnych obrotach wiec moze to byc tez inna przyczyna nie tylko zaworow
  
 
przez 8 lat jeżdże ładą 1500 no może 7 bo ostatni to 2.0 ale zawsze i wszystkim w takim silniku ustawiałem zawory na 0,15 wydechy jak i ssące i zawsze było git pod warunkiem że się je ustawia w odpowiedniej kolejności
  
 
ja stawiam na łańcuszek rozrządu,i jego osprzęt,typu napinacz itp.
pzdr
  
 
A w 2105 1,5 jest łancuszek ??? bo w 1,3 jest pasek.

  
 
wydaje mi sie ze we wszystkich klasykach silnik 1.5 był na łańcucszek.
  
 
W 1,5 jest łańcuszek i jego niedomagań nie znam, bo mam 1,3 z paskiem . Natomiast jeśli chodzi o zawory, to napewno 0,15 mm na wszystkich lub 0,20 na gorącym silniku.
  
 
sorki ze dopiero teraz dopisuje , to nie jest rozrzad bo wszystko jest nowe lancuszek i wszystkie napinacze tam nic nie stuka to cos z zaworami w jakiej kolejnosci powinno sie je ustawiac bo moze zle to robilem ?????
  
 
w dość dziwnej i nie pamiętam musze zajżeć do knigi a mam ją w garażu to jutro napiszę