MotoNews.pl
  

Piszczenie pompy od wspomagania?!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Powiem krótko , przed wyjęciem silnika gdy kręciłem kierą przy max wychyleniu było spoko cicho, teraz coś wyje i popiskuje co mi fachowcy spier... ?
  
 
naciągnij pasek
  
 
A jak nie pomoże to wymień pasek
  
 
Jesli popiskuje to pasek. Jeli buczy i wydaje dziwne odglosy to pompa. Dzieje sie tak caly czas, czy tylko przy skrecie na maxa?
  
 
Słychać piszczenie ale to nie jest pisk paska raczej i wycie pompy tylko podczas skrętu na max np podczas manewrów przy parkowaniu, macnołem pasek i faktycznie chyba trochę za luźny jak to się reguluje?
  
 
Jak tylko przy skrecie na max, to pompa Ci buczy. Calkiem niedawno byl o tym duzy watek, w ktorym sporo madrych glow sie na ten temat wypowiadalo.
  
 
przyjrzyj sie mocowaniu pompy, nie powinienes miec klopotu z odkryciem magicznej metody naciagania paska.
 
 
Buczy to chyba każde wspomaganie przy skręcie na max, koledze chyba raczej cos będzie piszczeć.
  
 
Witam. U mnie bylo podobnie.... pisk wystepowal przy maksymalnych skretach... okazalo sie ze pompa od wspomagania nie byla solidnie przykrecona i podczas max skrecenia kol (pompa musi wtedy pracowac z najwiekszym obciazeniem) lekko uginala sie przez co slizgal sie pasek w tej pozycji. Uzywanie samochodu z taka przypadloscia moze doprowadzic do zniszczenia lozysk pompy... potem nie bedzie pisku ale chrobotanko Pozdr
  
 
Cytat:
2004-03-28 12:27:52, robreg pisze:
przyjrzyj sie mocowaniu pompy, nie powinienes miec klopotu z odkryciem magicznej metody naciagania paska.


Magicznej - ????????
PO(censored) i to kompletnie.....
Spróbojcie wymienic pasek klinowy w deszczy o godzinie 23 .... - w normalnym poldku - zadna przykeność - a przy wspomaganiu............
  
 
Przy koreańskim najlepiej mieć kanał, przy niemieckim nie wiem. Jak się ma kanał to naciągniecie to góra 5 minut roboty i to z otwarciem kanału, jak brak to już gorzej bo trzeba wślizgiwać się pod auto albo robić akrobacje od góry.