FOTO CHRYSLER LPG OMVL

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
www.autodujos.lt
  
 
witam.
instalacje OMVL korzystaja z reduktorów REG-a. moim zdaniem należąone do najbardziej wytrzymałych reduktorów na świecie . pamiętam ja na początku lat 90 kiedy zająłem sie instalacjami gazowymi to z holandi sprowadzałem instalacje to w większości były to REG-i i działały bez zarzutu. montaż OMVL-a do tego chryslera można potraktować jako ciekawostkę , ale i wybór tej instalacji był właściwy.
w moim wypadku jako taka ciekawostką mógłby być montaż do AUDI TT 1,8 turbo 180 KM.
  
 
do 1.8T 180 kucyków ten reduktor chyba bedzie za słaby, gdzies wyczytałem że może max 160 kucyków obsłużyć.

Zanim wstawiłem OMVL do swojej A3 1,8 T 150 KM to sporo literatury przemaglowałem, musze tylko jeszcze znaleźć dobrego "lutniarza co by mi te skrzypce nastroił " bo co to ustawień jakie mam teraz w mapie wtrysków to mam wiele do życzenia, bez hamowni chyba sie nie obejdzie
Pozdrawiam
  
 
Greg-or masz takiego "lutniarza" z hamownia posta wyzej (badz nizej w zaleznosci od tego jaki masz uklad forum)

pozdr
  
 
Tak i chyba zrobię tylko muszę się zebrać i dojechać z B-stoku do Jastrzębia to jest wycieczka do zrobienia, może przy okazji coś pozwiedzam

Pozdrawiam
  
 
witam.
akurat do tt-ki montowaliśmy PRINSA a nie OMVL.
i w zasadzie do wszystkich turbolotów taką instalacje montujemy.

dla informacji dla ttych z białegostoku to u was na politechnice mają już hamownię MAHA. taką jaką ja mam.
  
 
Z tego co wiem,to ta hamownia jest tylko na uzytek PB i osoby spoza politechniki, bez znajomsci tam się nie dostaną.