KAPIE PALIWO Z KOLEKTORA SSĄCEGO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
PO WYŁĄCZENIU SILNIKA PO DŁUŻSZEJ JEŹDZIE ZACZYNA KAPAĆ PALIWO Z KOLEKTORA SSĄCEGO
JAK USUNĄĆ USTERKĘ
PROSZĘ O WASZE OPINIE
TURBO
 
 
No to pewnie jakas uszczelka jest walnięta. No- albo jest pęknięty sam kolektor. Ale najpierw sprawdź czy to skądś się nie leje na kolektor.
  
 
wymienic zawor w gazniku(ten przy plywaku)
  
 
iglica???czyli za dużo paliwa w gaźniku??
  
 
jak jest juz zuzyta i nie zamyka to paliwo ktore pozostaje w wezu pod jakims tam cisnieniem zalewa komore plywakowa(pewnie jeszcze sa problemy z odpaleniem silnika)
  
 
CHCIAŁBYM DODAĆ ,ŻE TO PALIWO KAPIE Z WYSTAJĄCEJ FAJKI SKIEROWANEJ W DÓŁ POD GAŹNIKIEM PRZY KOLEKTORZE SSĄCYM
 
 
z tej rurki kapie jak sie zalewa czyli najprawdopodobniej jest tak jak piszą koledzy zaworek iglicowy nie trzyma i leje do bólu ale powinny być problemy z odpalaniem a ta rórka jest po to żeby przy rozruchu silnika nadmiar benzyny wylatywał na zewnątrz a nie zalewał świece od razu ale po dłuższej jeździe to powinno być sucho jak pieprz
  
 
DZIĘKUJĘ ZA OPINIE ZNALAZŁEM DZIĘKI WAM USTERKĘ I POMOGŁO (ZAWÓR IGLICOWY NIE TRZYMAŁ) JEST JUŻ OK
DZIĘKUJĘ
TURBO