| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
profil-usunięty | 2004-03-27 21:22:53 PO WYŁĄCZENIU SILNIKA PO DŁUŻSZEJ JEŹDZIE ZACZYNA KAPAĆ PALIWO Z KOLEKTORA SSĄCEGO
JAK USUNĄĆ USTERKĘ PROSZĘ O WASZE OPINIE TURBO |
pawel_krakow | 2004-03-27 21:40:51 No to pewnie jakas uszczelka jest walnięta. No- albo jest pęknięty sam kolektor. Ale najpierw sprawdź czy to skądś się nie leje na kolektor. |
mkee SYMPATYCZNY GOŚĆ lada 2105 bochnia | 2004-03-27 21:46:30 wymienic zawor w gazniku(ten przy plywaku) |
pawel_krakow | 2004-03-27 21:57:35 iglica???czyli za dużo paliwa w gaźniku??
|
mkee SYMPATYCZNY GOŚĆ lada 2105 bochnia | 2004-03-27 22:02:54 jak jest juz zuzyta i nie zamyka to paliwo ktore pozostaje w wezu pod jakims tam cisnieniem zalewa komore plywakowa(pewnie jeszcze sa problemy z odpaleniem silnika) |
profil-usunięty | 2004-03-27 22:53:42 CHCIAŁBYM DODAĆ ,ŻE TO PALIWO KAPIE Z WYSTAJĄCEJ FAJKI SKIEROWANEJ W DÓŁ POD GAŹNIKIEM PRZY KOLEKTORZE SSĄCYM |
dobry SYMPATYCZNY GOŚĆ ALFA ROMEO 156 SW 2, ... Łódź | 2004-03-27 23:54:59 z tej rurki kapie jak sie zalewa czyli najprawdopodobniej jest tak jak piszą koledzy zaworek iglicowy nie trzyma i leje do bólu ale powinny być problemy z odpalaniem a ta rórka jest po to żeby przy rozruchu silnika nadmiar benzyny wylatywał na zewnątrz a nie zalewał świece od razu ale po dłuższej jeździe to powinno być sucho jak pieprz |
profil-usunięty | 2004-03-30 21:14:49 DZIĘKUJĘ ZA OPINIE ZNALAZŁEM DZIĘKI WAM USTERKĘ I POMOGŁO (ZAWÓR IGLICOWY NIE TRZYMAŁ) JEST JUŻ OK
DZIĘKUJĘ TURBO |