Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2004-04-04 19:28:42 no własnie gasł mi i trochę szarpał ja był zimny i taki mało zrywny był, więc postanowiłem sprawdzić i odpiąłem i odziwo moje zdziwienie... brak jakiejkolwiek różnicy (przynajmniej na ciepłym silniku). Czy to dobrz, czy źle i o czym to może świadczyć?? Dodam, że mam gaz i chyba sprawdzałem na gazie (to byłby strzał, bo do gazu on nie bierze sygnału z przpływomierza), no ale sam już nie wiem. Zaraz za przpływomierzem mam założoną "zapadkę" zabezpieczającą go przed strzałami... Tak teraz myśląc na gorąco, to tak już było (znaczy o przerywaniu) przez założeniem instalacji gazowej, więc już czas rozwiązać problem.... Z góry dzięki za wszelakie sugestie... |
YaReQ Sympatyk FEFK MkV2.0 Zetec-E StageIV Warszawa | 2004-04-04 20:59:29 Odepnij kable od czujnika położenia przepustnicy (regulator wolnych obr. ![]() |
![]() Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2004-04-04 21:41:25 Yareq, ale czujnik położenia przepustnicy to TPS i jest przy przepustnicy, a regulator wolnych obrotów, to bocznik powietrza, czyli ten popie!@#$ silniczek krokowy przykręcony do kolektora wlotowego... czy dobrze kombinuję?? To kótry odpiąć?? |
YaReQ Sympatyk FEFK MkV2.0 Zetec-E StageIV Warszawa | 2004-04-05 21:36:08
Rzeczywiście trochę pokręciłem, chodziło mi o czujnik położenia przepustnicy ![]() ![]() pozdrawiam |
![]() Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2004-04-06 08:00:22 No to dzisiaj zrobimy test.... jak nie wytrzymam, to wyjde na parking pracowy jak juz się wszyscy zjadą i rzetestuję ![]() |
le-mar Ford Escort /Galaxy ... zielona góra | 2006-09-01 22:05:35 2
[ wiadomość edytowana przez: le-mar dnia 2006-09-01 22:09:14 ] [ wiadomość edytowana przez: le-mar dnia 2006-09-01 22:10:11 ] |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2006-09-01 22:17:38 dzięki! wszystko jasne ![]() |
VinCe Sympatyk FEFK Audi RS4 B5 Warszawa | 2006-09-01 23:04:17 przy odpiętym przepływomierzu auto będzie palić jak głupie.. |
le-mar Ford Escort /Galaxy ... zielona góra | 2006-09-03 18:47:55 no to ....... niepowiem ![]() ![]() umyłem benzyna extrakcyjną ( a raczej zmyłem poprzednie "mycie" wd-40) i jest super - jak auto sie muli z dnia na dzień ( zamula) to nie czuć ale po czyszczeniu ................................. szok czuć te ~ 90 koni~. jednak krokowiec szwankuje i czyszczenie , odrdzewianie nic nie daje .... efekt ... obrotki bujają poczym książkowe 900 (mam uszkodzony (nieszczelny,nietrzymający) zaworek przewietrzania skrzyni korbowej) po załozeniu nowego gasnie po odpaleniu ( jak go (pedałem gazu) ustawie na ok 1000 (trudne to dosyć w tym przypadku) to gasnie i qpa. wiec tu dodatkowow dochodzi wymiana kroka ![]() |
![]() ndaniel80 MKVII Kombi 1.6 16V Wrocław | 2006-09-03 19:05:58 Czyli jeżeli mam wątpliwości że mójemu Essiemu szwankuje moc, albo że raz jeździ lepiej a raz gorzej (zależnie od nastroju) to przyczyn mogę się dopatrywać w brudnym przepływomierzu ?? |
![]() mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2006-09-03 19:08:09 Ja jak niechcacy zapomniałe przypiać przepływomierza essik chodził normalnie nie było czuć szczególnego przyrostu. Za to palił więcej i na rurze wydechowal był taki czarny osad, chyba paliwo sie nie spałalo idealnie tj 1:14,7 |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2006-09-03 19:15:01
jedna z wielu przyczyn, oprócz kabli i świec, filtrów dodatkoo moze to być cewka zapłonowa i krokowiec. Właśnie w temacie krokowca... ... Jak w ZETECu 1.6 16V go wymontować najprościej??? Próbowałem dziś i wszystko mi tam przeszkadzało, nie da rady klucza wcisnąć... na ilu śrubach trzyma się krokowiec??? |
![]() ndaniel80 MKVII Kombi 1.6 16V Wrocław | 2006-09-03 19:36:02 Świece i przewody są nowe. Mam założone LPG. Ale nawet jak mialem stare swiece i przewody i nie mialem LPG to jakies różnice były. Nie żeby jakieś tam wielkie i bardzo odczuwalne ale zdarzało się poprostu że czasami np. pod wieczór Essinka zaczynała śmigać tak jakby miała o 25% mocy więcej ![]() ![]() ![]() |
le-mar Ford Escort /Galaxy ... zielona góra | 2006-09-03 21:12:44
wiec na 2 ( plastykowy kolektor) a jak ? hm nie wiem jak to wytłumaczyć ale naljepiej mieć oczkowy klucz najlepiej ( ma spore kąty ustawień) i tzreba (poprostu posmarowac prawą rekę w okollicach nadgarstka kremem lub innym ślizgaczem) i wcisnać ( stojac przy błotniku pasażera) pod gardziel kolektora ( miedzy poduszkę ?silnika? (jakaś tam jest beczułka) mnie mocno łapa bolała ale dałem radę a krokowca dobrze podtrzymywać lewą reką za ostatnią gardzielą kolektora ktoś kto to robił proszony o poprawki .. bo całkiem inaczej moze to sie wydawać aha mam 40 km do 200 tys - mój krokowiec to prawie złom [ wiadomość edytowana przez: le-mar dnia 2006-09-03 22:14:20 ] |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2006-09-03 23:05:15
no już po zawodach, rąk nie czuje!!! przez te głupie umiejscowienie krokowca!!! dalem rade, małym oczkowym , 8.. najpierw odkreciłem górną srube, potem dolną.... ale szarpaninia, ja cie postrasze!!! zero dojscia, a od spodu nie mam jak, brak kanału... przykrecałem w odwrotnej kolejności. Aby mi nie opadał przywiązałem go na lince ![]() ![]() Tyle ciezkiej pracy i wreszcie, krokowiec był czarny w srodku, wyczysciłem go specyfikiem do krokowców, wyleciało full syfu, potem pod kompresor. Efekt??? To co było to i jest, z małą róznicą, na zimnym juz auto nie zachowuje sie jakby "grało" na 3 cylindrach, lepiej odpala, ale kangur jest dalej i normalnie ![]() ![]() ![]() Jutro jade do gaziarzy, niech moze sprobuja podregulować instalkę. Z mułem ze startu juz wygrałem, winna była cewka...ale tego odpalania i czekania az sie uspokoi na zimnym aby ruszyc to mam dość!!! To wszystko zaczeło się od wymiany świec... |
Biedrona Sympatyk FEFK Ford S-Max Warszawa | 2006-09-06 20:09:31 u gaziarzy usłyszałem ![]() ![]() ![]() ma pan zuzyte silnik i dlatego panu dużo pali ![]() te falowanie obrotów to taki silniczek od tego jest, no ten no jak mu tam, kroczkowy... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() BOŻŻŻŻZZSSSSSSZZZZZZ!!! I to mówił młody człowiek, mechanik ![]() co za wstyd!!! teraz do konkretów, powiedział że te obroty to musze u nich auto zostawić na 2 dni, to posprawdzają ![]() ![]() ![]() - i pewnie wybrać co lepsze ![]() co do regulacji to pokręcili, cos niecoś, w efekcie mam taka sytuację. wsiadam, odpalam, auto w momencie (na Pb) spada na 500obrotów i na zero (zgasł), za drugim razem odpala normalnie, ale faluje. i własnie na to ostatnie zdanie szukam odpowiedzi! co to może być, doradzcie: 1. katalizator??? cos zaczął brzęczeć!!! 2. pompa paliwa??? bo przecież ten start mam na Pb 3. jednak krokowiec??? chyba zacznę wszystko po kolei wymieniać (pozycje 1-3) ![]() |
![]() porter Sympatyk FEFK Escort 1.6 16v MK VI ... Opole | 2006-09-06 20:21:50 mi tez falowal na lpg i pb posprawdzaj weze od podcisnienia ja mialem rozlaczony po naprawieniu usterki smiga jak talala |