Abimex i Moduł zapłonowy ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktos moze wie od czego jest ktory kabelek w module zaplonowym w Abimexach , dokladnie chodzi o ta srodkowa kostke w ktorej jest 6 wtykow (5-kabelkow) i co sie stanie jak ktorys z nich przetne , dokladnie chodzi czy samochod sie nie wlaczy , bedzie zle pracowal , czy uszkodzi sie komputer albo modol przy probie zaplonu, ewentualnie ktory mozna przeciac aby samochod sie nie wlaczyl , a nic sie nie uszkodzilo.

Wiem ze to troche dziwnie brzmi ale chce wiedziec jak to wszystko jest sterowane

PS. W ksiazce Morawskiego jest tylko schemat polaczenia , ale nie ma opisu ktory kabelek przesyla jaka informacje

Pozdrawiam 3LiTe

[ wiadomość edytowana przez: 3LiTe dnia 2002-11-07 13:09:42 ]
  
 
jesteś walniety. Działa? To nie kombinuj

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
spoko spoko panowie nikt nie jest walniety
a Twoim zdaniem Olo to jak dzialaja immobila........
3Lite moje zdanie na ten temat to takie jest
Od czujnika polozenia walu korbowego idzie kabalak do modulu zaplonowego
Jak go odepniesz to za chiny Ludowe nie odpalisz a tylko akumulator zarzniesz albo silnik przegrzejesz (wydatnosc pompy oleju duuuuzo mniejsza a tarcie jest )


[ wiadomość edytowana przez: rdt dnia 2002-11-07 21:21:08 ]
  
 
To wiem , ale chodzi mi o ta reszte kabelków.
  
 
no. teraz wiem o co Ci chodziło

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
OLO za takie hasła należy CI się tylko ..................
  
 
odpowiadam z pamieci
:jedna wtyczka idzie z komputera
:jedna z czujmika polozenia wału
:jedna zasilająca

Moduł DIS powinien (podobno takie zalozenia sa ) dzialac i po odlaczeniu kabelka od komputera w trybie awaryjnym rzecz jasna ze pali wiecej (podobno zużycie na poziomie 20 literków )

Jeżeli kombinujesz coś jakieś zabezpiecznie to ja jednak odłączałbym czujnik rzecz jasna jakis przekażnik bezstykowy a najlepiej zrobiłbym to tak ze jeżeli jest uzbrojone zabezpieczenie to niech da się odpalić i niech przekażnik rozłącza sygnał po około 20-25 sekundach

A w ogóle po co Ci to ?? tylko do własnej wiadomości ?? czy coś kombinujesz
  
 
kombinuje cos
Ale boje sie odłączać czujnik , żeby nie wprowadziło przekłamań od stycznika dlatego zastanawiam się też nad kompem w sumie to on wszystkim steruje i jak nie bedzie działał to samochód nie pojedzie. HMM , odepne całego kompa ( w sumie 2-wtyczki) i zobacze czy sie samochód włączy , jak tak to będę wiedział że tam nie ma sensu już się dotykać
  
 
modul ma dwa tryby pracy tryb autonomiczny i tryb sterowany komputerem.
Pierwszy tryb dziala przy predkosciach do 450 obrotow/min tj w czasie rozruchu, oraz gdy padnie komputer

  
 
Odpisz co i jak jak rozłączysz
  
 
Jak to co rozlaczysz ? Trzeba rozlaczyc zasilanie !
  
 
Po odpieciu komputera (zupełnie go wyjołem) samochod na benzunce nie odpalil , za to na gazie (instalacja bez kompa) odpalil