Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2004-04-07 21:29:02 Powiedzcie mi ile można splanować głowice stosując miedzianą uszczelke 0.3mm tak żeby nie trzeba było robić nacieć w tłokach . Ja myśle że 2-2.5mm , boje sie spalania stukowego
[ wiadomość edytowana przez: Pisiek dnia 2004-04-07 21:36:33 ] |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-04-07 21:56:15 ja mam 2.5 na seryjnej uszczelce... |
![]() Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-04-07 22:16:45 jak dasz za cienka uszczele to tloki beda uderzaly o glowice a co do zaworoe to mozesz je wefrezowac w glab gniazd zaworowych tak ze mozesz bez problemu splanowac glowice nawet 4 mm |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-04-07 23:09:17
|
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-04-08 09:04:04 No niestety święta prawda!! |
![]() Bukson F&F Wolny Słuchacz :) ![]() Polonez 1500 Bełchatów | 2004-04-08 09:39:06 Ja mam glowice splanowano o caly rowek wiec to jest z 2,4 mm w dol i nie mam stukowego przy paliwku 95 na seryjnym walku, wiec kwestia ustawienia |
![]() DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-04-08 10:29:11 Witam mitomanów, a ja dam taki przykład: WAŁEK 555, splanowana głowica 4,5mm i zero kontaktu z zaworami. I co wy na to ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-04-08 11:08:48
|
![]() Bukson F&F Wolny Słuchacz :) ![]() Polonez 1500 Bełchatów | 2004-04-08 11:13:23 Na wszytskich madrzejszy stronach o tuningu 126 jest napisane ze miedziana uszczelka pomaga zniwelowac stukowe spalanie.Każdy ma odmienne zdanie wiec najlepiej samemu sprobowac i sie przekonac |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-04-08 11:24:21
Sorry za Ot ale to są takie strony w ogóle? Według mnie to na wszystkich jest to samo, i w dodatku zerżnięte z jakiejś książki |
![]() Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2004-04-08 11:30:53 Ja nie chce planować na maxa , myśle o 2-2.5 mm , zastanawiam sie jaka jest róznica w gróbości między normalną uszczelką a miedzianą. |
![]() Bukson F&F Wolny Słuchacz :) ![]() Polonez 1500 Bełchatów | 2004-04-08 11:31:57 Dla mnie fan126 jest oki i strona Deniora |
![]() Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-04-08 22:45:37 miedziana uszczelaka w jakims stopniu niweluje stukowe bo jak wiemy seryjna uszczelka izoluje termicznie glowice od cylinndrow a miedziana nie i cylindry odbieraja cieplo z glowicy a jak widomo powodem stukowego jest temperaratura hehehe |
![]() her_us 126p Jelenia Góra | 2004-05-19 00:13:19 W skelpie mozna dostac miedziana?Czy raczej trzeba sie o nia bardziej postarac,jesli juz to jaka cena bedzie sensowna? |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-05-19 00:39:23 zlozylem 2 rotorowi silnik na miedzianej, ma ok 0,45mm a seria ok 0,80, wiec roznica to polowe, glowice zjechalem ok 2,75mm co daje sumarycznego obnizenia ok 3,2mm. na zaworach cc700 i walku 760/385 trzeba frezowac tloki jakis 1-1,2mm (profilaktycznie). silnik elegant z elektronicznym zaplonem testowany jak sie da, stukowe nie wystepuje. wiec uszczelka miedziana to nie zaden mit. oczywiscie komora spalania i zawory rowniez obrobione, pelna polerka.
![]() ![]() pozdro |
marecki007 Warszawa | 2004-05-19 10:35:52 Mam pytanie, gdzie w można ewentualnie taką uszczelkę kupić i jaki może być koszt tego zakupu? |
![]() ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-05-19 10:49:24 15 zeta na allegro ![]() |
![]() kszlakrider Dzięgielów | 2004-05-19 14:41:28 powiedzcie mi co może mieć uszczelka do spalania stukowego?
czy umie ktoś mi to wyjaśnić, bo wszyscy się kłucą zamiast racjonalnie sięnad tym zastanowić! |