Regulacja składu mieszanki gazowej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiem ze temat byl juz poruszany ale mam pare konkretnych pytan na ktore nie znalazlem odpowiedzi w poprzednich postach

czy sruba regulacyjna na parowniku i sruby na przewodzie dolotowym do gaznika robią to samo?? (po prostu ograniczaja ilosc gazu)

kiedy mieszanka jest bogata kiedy uboga, jezeli za bardzo przykrece te sruby to czy nie bedzie za uboga??
bo za uboga to wcale nie ekonomia, a wrecz wieksze zuzycie, a zalezy mi na tym zeby auto jedzilo ekonomicznie

jak skrece te sruby na przewodzie dolotowym (mam dwie, tam jest trojnik i do kazdego przelotu jest oddzielna regulacja) to silnik nie gasnie, a wiec mimo maksymalnego skrecenia jakis przelot jest
czy tak ma byc??

najlepiej jakby ktos podal linka gdzie mozna poczytac dokladnie jak sie zabrac za regulacje silnika na gazie
  
 
poczytaj tu.

regulacja

przy okazji Moderator weź no przenieś tamten wątek do techncznego
dzięki
  
 
sorki, nie zauwazylem
wlasnie tam zadalem pytanie tylko dosc dlugo sie nie pojawiala zadna odpowiedz i postanowilem zapytac na technicznym
dzieki