Jak zmniejszyć obroty w gaźniku.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAJCIE!
MAM PYTANIE NAPISZCIE JAKIE MACIE USTAWIONE OBROTY BIEGU JAŁOWEGO ABY JAK NAJMNIEJ PALIŁ.
JEŻELI KTOŚ MA PODOBNE OBROTY JAK U MNIE TO NIECH NAPISZE ILE MU PALI W MIEŚCIE I NA TRASIE .U MNIE JEST OKOŁO 1300 OBR/MIN I MUSZĘ ZMNIEJSZYĆ ,JAK TO ZROBIĆ.
CHODZI MI O LADNĄ 2107
PROSZĘ O ODPOWIEDŹ.
TURBO
 
 
ja mam 1300 czy lepiej i jest dobrze. Wcale wiecej nie pali, a ssanie moge zdjac b. wczesnie.
  
 
na gazniku są 3 śrópki
ta całkiem z prawej (taka ze sprężynką) jest do ustawiania przepustnicy, srodkowa do ustawiania składu mieszanki a lewa do ilości podawanej mieszanki

ja zawsze odkrecam nieco bardziej ta se skladu i ta z ilosci mieszanki i wtedy ustawiam obroty na przepustnicy (na rozgzanym silniku), jak juz ustawie pozadane obroty zajmuje sie pozostalymi dwoma srubkami tj. przykrecam i slucham jak silnik reaguje, jak przygasa to sprawdzam kiedy bedzie zdychal i troche odkrecam.
tak ustawiony gaznik przy zimnym silniku na wolnych trzyma ok 500 obr/min (wtedy do rozgrzania jest na ssaniu - ok 2000obr/min) natomiast jak sie rozgrzeje to trzyma ok 850-950 obr/min

wiem ze do idealnego ustawienia skladu i ilosci podawanej mieszanki nalezalo by sie na analizator wybrac ale jakos niespieszno mi na wydawania kasy. moim zdanie jest niezle wyregulowany

spalanie (2107 1500) na poziomie 8,2 w miescie, silnik po 1 szym szlifie

jezeli ktos ma inne (lepsze ) sposoby na ustawienie niech noo cos naskrobie!!

pozdrawiam,