| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WRC 126p Rybnik | 2004-04-12 21:21:11 Jak proponujecie obnizac malika? O ile tyl obcinac tyl? W jaki sposob zrobic przedni resor - jak go wyklepac? jakie stosujecie amorki? Chce zrobic amorki z starych delphi, TIPOL do skrzyni biegów sie nadaje? Pozdro dla wszystkich!!!! [ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-04-12 21:37:39 ] |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-04-14 21:17:14 Co to jest TIPOL? Chyba chodziło o Hipol |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-04-14 23:39:25
A ja tam niewiem juz 3 resor zmeczylem u mnie dobrze jest tylko pierwsze 2 tygodnie, a potem usmiech. Jednakze najdluzej wytrzymala samorobka 6 lag z czego dodana 2 laga ale odwrotnie resor nie byl klepany. Teraz mam klepanego i jak postawilem auto na kolach juz byl prosty Co do amorow zagladnij na moja strone w dzial "Zrob to sam" http://klub.chip.pl/fiat126p. |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-04-14 23:57:03
He he resor to właśnie taki drań |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-04-15 08:35:05
to coś słabo te resory robicie ze usmiechaja sie tak bardzo , na ostatnim resorze jeździłem ponad dwa lata i cały czas był prosty , odbojniki mam przycięte o 1,5cm , więc wydaje mi sie że kiepskich kowali macie albo sami kombinujecie tak jak pan Blokus |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-04-15 19:06:40
|
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-04-15 19:12:44 nie wiem ile w tym prawdy, ale do mnie kowal mówił, że przy każdym wyjęciu pióra trzeba resor od nowa przeklepać, żeby własnie się nie przegiął!! |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-04-15 19:23:39
Wlasnie pisze ze samorobka wytrzymala najdluzej (zalawilem ja na dosc duzej nierownosci), no chyba ze obecny wytrzyma wiecej byl robiony przez jakiegos fachowca. Ciekawe jest ze zawsze pada od strony pasazera czyzby polskie "drogi". |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-04-15 23:05:12
|
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-04-16 08:14:32
kowal nawet nie chciał brac sie za mój jezdzony resor powiedział że jak chcę konkret to mam kupic fabryke i on mi wyklepie , faktycznie autko stoji dośc wysoko ale jest twarde jak cholera , zawieszenie ma być na szutry |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-04-16 09:05:21 na szutry i twardo jak cholera to chyba cos Ci sie pomylilo... |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-04-16 13:08:09
w stosunku do starego twardy jak cholera ,źle sie wyrazilem , jeszcze nawet kawałka nie przejechałem na nim więc nawet sie nie ułozył |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-04-17 11:43:45 Mój zawias to obcięte sprężyny o 1 zwój z tyłu i amorki na miasto seryjne jednakże twarde Victory włoskie a na kjs'y szukuję hipole. Przód to resor sklepany na 17cm z dodatkowym piórem tym najdłuższym z uciętymi uszami a imorki narazie seria |
her_us 126p Jelenia Góra | 2004-05-12 23:57:30 A u mnie to jest tak ze mam dodane 2 piora 2 i 3 od gory.Resor jest idealnie prosty i sie nie che usmiechnac.Odstawki mam obciete o 15mm jednak mysle teraz nad tym zeby jeszcze troche to obnizyc poprzez wyjecie tego 3 piora..Obawiam sie tylko ze klapnie i bedzie tarlo o nadkola(juz to kiedys przerabialem,seryjny resor po latach eksploatacji sie przegiol) |
B_A_D F&F Sympatyk D Z I A M A K | 2004-05-13 00:12:42 nie powinno,ja osobiście mam bilsteiny i resor seryjny bez dodanego pióra i nic mi nie ociera jak narazie,jak są bilsteiny to nie trzeba mieć dodanego pióra nawet |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-05-13 00:24:11
dokladnie, 100% zgodnosci z przedmowca twardosc nie reguluje sie resorem/sprezyna tylko amorami. a wielu ten blad popelnia. bile tak trzymaja ze wystarczy seryjny ew. przeklepany resor, na bilach sie nie usmiechnie. |