| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
_dOMAN F&F Sympatyk Polo 6n Bydgoszcz | 2004-04-14 18:21:46 No czesc Jesli mooglbym cos zasugerowac, to w karoseri EL-ki nic nie zmieniaj, ma łady ksztalt plaszczyzn!! Spoilery sa tu ZBEDNE!! nie dawaj zadnego plastyku!! Jesli juz kcesz cos robic to mozesz wstawic ładne FELGI (alu lub siakieś biale), nio i jesli o mnie chodzi to "biale" klosze to podstawa Co do spraw z silnikiem zwiazanych to ci nie powiem , bom sie nie znam No to Czesc POZDRAWIAM |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2004-04-14 19:10:39 nastepny z brewkami.... masakra Podaruj sobie tez plastiki, turbinki i odparowniki... podstawa to: szaya a jak to zrobisz to sam bedziesz wiedzial co jeszcze trzeba poprawic... |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2004-04-14 19:15:06 załóż sobie dwie turbinki Kowalskiego bedziesz mial wtedy TWIN TURBO albo jak wola inni BI TURBO |
beneq mustang virginia beach | 2004-04-14 21:58:43 jak chce brewki tojego sprawa a wy odrazu jechac zaczynacie...
ps mam fajne brewki do malca i wlot na maske do sprzedania |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-04-14 22:34:30 no wlot na maske to rozumiem
heheh nie trzeba juz wentylatora..tak bedzie piździc wiatrem z bagaznika (no chyba ze jak w subarze intercooler zamontujesz do tego biturbo) heheehe sorki ale nie moglem sie powstrzymac |
beneq mustang virginia beach | 2004-04-14 22:47:13 ty mi sie tu nie smiej |
Hudy05 F&F Wolny Słuchacz :) Świętochłowice | 2004-04-14 23:04:46 kurde ludzie nierozumie czemu brewki i spojlery sa do was wiejskim tunningiem jak wszystko jest ładnie zrobione i podstawa cos nowego i innego to czemu nie niech robi co chce |
Demmo Gliwice | 2004-04-15 22:53:20
uhmm.. akurat z tym że wszelkie tego typu plastiki to badziewie, to sie zgodze... heh.. jeździ czasem po osiedlu jeden taki malacz.. lol.. wioska jak się patrzy... z tyłu skrzydło jak z boeinga 757 jakby on wyciągał tym malaczem jakieś 300kmph... lol... nie wiem czemu u nas sie przyjęło, że spoilery montuje się dla bajeru a tego kolesia to ja biorę swoim porsche carrera 126p i to bez najmnijeszych problemów i domyślam się, że jest to totalna seria.. i chyba jeszcze rozregulowana pod spodem obowiązkowo czerwony neon, bo przecież "szybcy i wsciekli" lecieli już jakiś czas temu w kinach, to pomysły zdążyły się roznieść... przez auto oczywiście puszczone dwa białem paski.. widocznie był w Zakopanem jak nasza reprezentacja skakała... a z tyłu oczywiście bajerancka naklejka "Demon szybkości" - demony chyba słabe są w takim razie.. heh... a jakiś czas temu widziałem granatowego malucha, wielkie skrzydło z tyłu i wlot na masce... ale taki bajerancki.. własnie coś w stylu subaru... ciekawe ile koni zyskuje się chłodząc koło zapasowe i akumulator tego typu praktyki niestety jak dla mnie są totalną wioską... CO INNEGO DŁUBANIE! to jak najbardziej popieram... wszelkiego rodzaju przeróbki zwiększające moc jak najbardziej wskazane ELx to pewnie masz już białe kierunki.. tego wiec nie musisz zmieniać... wrzuć sobie jeszcze białe tylne klosze albo kup spray do lamp i np na czarno - w zalezności co bardziej pasuje.. iresztę sobie daruj... jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzy of koz w środku dłubac jak najwięcej |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-04-15 23:26:56 Spoilery sa fajne i takie cool
mam tak ispoiler jak ten - super madafaka wypas.... Laski sikaja jak jedzie znim auto za 40 jest twój .... Oni sie nie znaja nei ma jak spoilery i płyty cd na lusterku - serio |
frytol ferrari 126 elegance Płock | 2004-04-15 23:35:24 No co Ty, po co czarna do lamp, jeszcze lepiej olejna! Jak ma juz nic nie byc widac to na calego a nie tylko troche. Co do 'bialych' kloszy to sa calkiem fajne (sam takie mam), ale chyba zaloze spowrotem seryjne bo aktualnie jest juz wiecej malcow (glownie te wspaniale plastikowozy) z 'bialymi' co z seryjnymi. Kolejny problem przy 'bialych' to zarowki, ktore trzeba ciagle malowac. Testowalismy juz z evilem kilka mozliwosci (czerwone zarowki ze sklepu, farba do zarowek, farbka modelarska) i wszystko daje dupy - swieca na rozowo/prawie bialo.
Jak juz piszemy o tuningu to napisze od czego ja bym zaczal (nie zaczalem ale kazdy robi glupoty i sie na nich uczy). 1. Sprawdzenie stanu technicznego samochodu : wszystkie zarowki, pierdoly, dokladne sprawdzenie zawieszenia, sprawdzenie hamulcow i calej reszty, oczywiscie wymiana wszystkiego co tylko czyni samochod w jakis sposob 'niesprawny' i naprawy 2. Zawieszenie w dol : w zaleznosci od tego co kto lubi jesli chodzi o wysokosc, ale na 100% nizej niz seria przewiduje, dobre amory (np. Gabriele - nie kazdy ma ochote i kase zeby pakowac Billsteiny, tymbardziej jesli auto to cywil), do tego sensowne sprezyny 3. Kola : moga byc zwykle stalowe 12", moze opony troche szersze (145/70), jesli 13" to polecam niesmiertelne rekiny na dosyc waskich (dla malucha i jego skrzyni/przegubow i tak szerokich) oponach, ja zdecydowalem sie na j5,5 z tylu na kapciu 155/65 i 145/70 z przodu na feldze j5, co do pakowania 175/50 przy 652ccm (nie mowie tu o potworach po 60KM) to moim zdaniem glupota (wytracanie mocy na walec drogowy), znowu zakladania opon o szerokosci 135 na felge j5,5 tez madre nie jest, tu juz chodzi o bezpieczenstwo Tak wiec mamy juz calkiem milego dla oka maluszka, wiszacego dosyc nisko nad ziemia, ktory jest caly czas bezpieczny (jesli mozna w ogole o maluchu bez klatki, kublow, szelek i kaskow cos takiego powiedziec 4. Czas na silnik : dolot na slonia, wycieta dziura puszki itd, do tego jakis wydech (wupex jest fajny ale rdzewieje, tekle wydaja mi sie badziewne, ciezko wybrac cos sensownego, zostaja wydechy abartha za kupe kasy, albo strumienice), tak wiec jest juz sensowny dolot i wydech, do auta 'cywilnego' na poczatek zabaw proponuje 385, powinno starczyc, glowica pod walek jakies 2-2.5mm, wieksze kanaly, wieksze zawory, polerka calosci, odelzony zamach (tu juz co kto lubi), wypolerowany gaznik z wiekszym paliwem (mozna kupic jakis patent od mazika czy innego swiatka), zaplon wyprzedzony o ca. 16stopni (tak w elegancie sie da, rozpilowanie uchwytu od czujnika polozenia walu i przesuniecie go (nie pamietam w tej chwili czy w gore czy w dol - jest gdzies na forum, trzeba poszukac)) i na poczatek chyba starczy, a najwazniejsze zeby nie oszczedzac na czesciach ktore w jakis sposob odpowiadaja za nasze i innych bezpieczenstwo, dobre hamulce, dobre zawieszenie a dopiero potem grzebanie silnika, przy tym zalozeniu kasy na spojlery i pierdoly nie starczy ;] |
Darecki_R Grójec | 2004-04-16 13:29:20 dziekuj za madre odpowiedz!; Bycmoze nie opisalem dokladnie mojej "wizki" zmiany, ale niektore komentarze byly nieco- niepotrzebne- spojlery sadze ze nie dodadza uroku, nie wspomionalem o nich, wiec po co komentarze? najlepszym dla mnie tuningiem jest zachowa oryginalny wyglad i tylko nieznacznie zminic cos na zewnatrz,np biale lampy- ale moze rzeczywiscie nie jest to dobre ze wzgledu na koniecznosc stosowania zarowek kolorowych- choc inne auta "tego okresu" maja takie rozwiazania; fakt; same brewki jako taki- moga ladnie wygladac, ale jesli nie poczyni sie zadnych zmian w silniku to bedzie to cokolwiek... smieszne.. tak wiec proponuje zmienic silnik- moze swap, albo zmiany w 650tce, ale tu trzeba "umiec"; Wszystko z umiarem; a propos spojlerow- maja sens jesli- tak jak w "innych" autach np wysuwane sa automatycznie przy predkosci 130 km/h, jesli nie zaslaniaaj tylnej szyby itp!! wiec powtarzam- umiar to jest to! wdzieczny jesstem za wszystkie wskazowki itp, dzieki i moze kiedys do zoba!!! |