Ciekawy program (kawał softu)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Znalazłem ciekawą propozycję dla wielu zastanawiających się jak ich maszyny zachowają się po zmianie dyferencjału, tudzież są ciekawi jak polonez 1.4 16V nie daje się delorean'owi (a przynajmniej dotrzymuje mu kroku)... program ma licencje typu shareware i jest naprawdę godny polecenia

cartest.zip

[ wiadomość edytowana przez: zenolop dnia 2004-04-17 19:21:35 ]
  
 
Cytat:
2004-04-17 19:16:51, zenolop pisze:

Znalazłem ciekawą propozycję dla wielu zastanawiających się jak ich maszyny zachowają się po zmianie dyferencjału, tudzież są ciekawi jak polonez 1.4 16V nie daje się delorean'owi (a przynajmniej dotrzymuje mu kroku)... program ma licencje typu shareware i jest naprawdę godny polecenia

cartest.zip

[ wiadomość edytowana przez: zenolop dnia 2004-04-17 19:21:35 ]



Moze i program fajny ... tylko jak my go mamy sciagnac
  
 
Cytat:
Moze i program fajny ... tylko jak my go mamy sciagnac


chyba trzeba mieć download--accelerator (nie wiem czemu) u mnie FLASHGET zaczyna ściągać normalnie, a opera nie (???).
  
 
Cytat:
2004-04-17 19:31:46, zenolop pisze:
chyba trzeba mieć download--accelerator (nie wiem czemu) u mnie FLASHGET zaczyna ściągać normalnie, a opera nie (???).


no Operą sie nie dalo, ale DAP faktycznie pomógł
  
 
Cartest o ile się nie mylę był już dawno temu na forum,faktycznie dość realistycznie odtwarza i przyspieszenia i v-max. No moze przyspieszenie jest nieco zbyt optymistyczne
  
 
Program stary i oklepany, ale faktycznie ciekawy, z tymi przyśpieszeniami to róznie bywa - raz są poprawne, raz zbyt optymistyczne

ale parametrów tam jest od cholery - nawet takie jak temperatura powietrza i ciśnienie atmosferyczne, o prędkości wiatru nie wspomnę!

Wydaje mi się że takiego idealnego programu to się poprostu nie da napisać......
  
 
Poprawiłem nieco bazę bo polonezy (wszystkie) miały współczynnik oporu powietrza [COEFFICIENT OF DRAG] cx=0.40 co jest nieporozumieniem. Zmieniłem na 0.38 co jest bliżej prawdy ale... No właśnie jaki jest współczynnik cx dla naszych gablotek (z uwzględnieniem modeli)??? Swego czasu gdzieś o tym pisali, ale szukałem bez rezultatów.
  
 
Oryginalna wersja tego softu miała tylko auta amerykańskie, jak nie trudno pewnie i tak zauważyć, te poldki to ktoś dopisał - może poprostu nie był zbyt dokładny. W sumie to można się innych rzeczy też czepiać...
  
 
Cytat:
2004-04-17 23:49:54, Makaveli pisze:
Oryginalna wersja tego softu miała tylko auta amerykańskie, jak nie trudno pewnie i tak zauważyć, te poldki to ktoś dopisał - może poprostu nie był zbyt dokładny. W sumie to można się innych rzeczy też czepiać...



Naturalnie. Poldki cinquecenta itp mikrus to dopisane do bazy pozycje. No ale w końcu po to ten program ma bazę. Ja większych błędów w parametrach nie widzę. Ale jak coś jest nie tak chętnie poprawię w bazie i na ftp wrzucę.

  
 
Cytat:
2004-04-17 23:31:10, zenolop pisze:
Poprawiłem nieco bazę bo polonezy (wszystkie) miały współczynnik oporu powietrza [COEFFICIENT OF DRAG] cx=0.40 co jest nieporozumieniem. Zmieniłem na 0.38 co jest bliżej prawdy ale... No właśnie jaki jest współczynnik cx dla naszych gablotek (z uwzględnieniem modeli)??? Swego czasu gdzieś o tym pisali, ale szukałem bez rezultatów.


Wydaje mi się, że Borewicz miał właśnie 0.4,125p 0.44, a Caro 0.36 ale nie jestem pewien.