| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2004-04-17 19:16:51 Znalazłem ciekawą propozycję dla wielu zastanawiających się jak ich maszyny zachowają się po zmianie dyferencjału, tudzież są ciekawi jak polonez 1.4 16V nie daje się delorean'owi (a przynajmniej dotrzymuje mu kroku)... program ma licencje typu shareware i jest naprawdę godny polecenia cartest.zip [ wiadomość edytowana przez: zenolop dnia 2004-04-17 19:21:35 ] |
Aristo Miłośnik FSO Polonez Caro Ruda Śląska | 2004-04-17 19:27:58
Moze i program fajny ... tylko jak my go mamy sciagnac |
zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2004-04-17 19:31:46
chyba trzeba mieć download--accelerator (nie wiem czemu) u mnie FLASHGET zaczyna ściągać normalnie, a opera nie (???). |
Aristo Miłośnik FSO Polonez Caro Ruda Śląska | 2004-04-17 19:44:06
no Operą sie nie dalo, ale DAP faktycznie pomógł |
zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2004-04-17 23:31:10 Poprawiłem nieco bazę bo polonezy (wszystkie) miały współczynnik oporu powietrza [COEFFICIENT OF DRAG] cx=0.40 co jest nieporozumieniem. Zmieniłem na 0.38 co jest bliżej prawdy ale... No właśnie jaki jest współczynnik cx dla naszych gablotek (z uwzględnieniem modeli)??? Swego czasu gdzieś o tym pisali, ale szukałem bez rezultatów. |
zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2004-04-18 00:14:49
Naturalnie. Poldki cinquecenta itp mikrus to dopisane do bazy pozycje. No ale w końcu po to ten program ma bazę. Ja większych błędów w parametrach nie widzę. Ale jak coś jest nie tak chętnie poprawię w bazie i na ftp wrzucę. |