| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DeeJay Klubowy Weteran ![]() Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2004-04-19 10:32:24 Możliwe też jest niewyważenie kół...
ALbo owalizacja bebnów... |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2004-04-19 10:45:00 Z dużym prawdopodobieństwem przyczyna wibracji tkwi w tarczach hamulcowych –prawdopodbnie są już „zwichrowane”...niestety częsta przypadłość w wentylowanych tarczach Espero, Nexii i....np. Peugeota 406. Jeżeli nie są po znaczącym przebiegu można je uratować przetaczając /trzeba sprawdzić grubość!!/....w innym przypadku czeka Cię niestety wymiana na nowe. |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2004-04-19 22:12:00 Człowieku nie tocz starych tarcz Deawoo bo to totalny kataklizm materiałowy!!!! Zapłaciśz ze 100zł za toczenie z robocizną kupisz nowe klocki a za miesiąc będzie Ci dudniło dalej i hamowania nie będzie - te tarcze im ciensze tym przegrzewanie ich następuje w postępie geometrycznym!!
Kup inne wraz z kloackami a te stare oddaj do muzeum techniki!!
|
malyzk daewoo espero 1.8 cd ... celestynow | 2004-04-20 00:02:59 brałby również pod uwagę blokowanie się tłoczka.
szczególnie jeśli wibracje nie występują zawsze i czasem ustępują. miałem tak w poldku. Padła uszczelka zewnętrzna tłoczka i dostał się syf. Objawy dokładnie jak przy biciu tarczy jednak od czasu do czasu ustępujące. Zrobiłem porządek z tłoczkiem i jak ręką odioł. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-04-20 08:10:05 Tylko nowe tarcze !!!
To koszt 100 zł za sztukę... Dobra firma (Jurid) |
jogi2 OPEL OMEGA 2.O 16VCD Kędzierzyn-Koźle | 2004-04-20 09:12:22 dzięki zoltar.
firma jurid to jaki kraj bo mi coś proponowali wczoraj niemieckiego za 110 i podobno po znajomości brembo za 160 szt |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-04-20 09:14:57 |
kobar Klubowy Weteran Ford Mondeo Warszawa-Bemowo | 2004-04-20 12:00:58 Witam.
Miałem podobnie, to znaczy przy hamowaniu z pow. 140 km/h zawieszenie wpadało w rezonans. Powodem były spalone (zeszklone) klocki po ostrym hamowaniu ze 170 km/h. Wymieniłem klocki i wszystko wróciło do normy. Kobar |