Przednie fotele

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od rana czytam forum i nie znalazłem info jak wyciągnąć
bezboleśnie przednie fotele. Ponieważ muszę to zrobić w miare szybko
proszę o radę Klubowiczów.

wmq@magma-net.pl
 
 
Do odkrecania zabierasz sie od tylu - 2 sruby, teraz tyl fotela mozesz uniesc do gory i odkrecic kolejne 2 sruby znajdujace sie pod jego przednia czescia.
  
 
Dokładniej natomiast:

- na początku rozepnij wiązkę elektryczną od czujnika zapięcia pasów, możesz to zrobić później ale pamiętaj, że coś takiego istnieje.

- przesuń fotel do przodu, zciągnij plastikowe osłonki osłaniające koncówki obydwu prowadnic, gdzie pod nimi snajdują się właściwe śruby do odkręcenia (po jednej z każdej strony) nasadka "17".

- przesuń fotel do tyłu -C.D analogicznie j.w.

-fotel jest Twój.

[ wiadomość edytowana przez: Veteran dnia 2002-11-10 18:40:42 ]
  
 
Kolega pytal o odkrecenie foteli a nie prowadnic a wiazke zobaczy po podniesieniu tylu fotela...
  
 
Ptaszyna ... a co złego było w mojej wypowiedzi ??
Przecież śruby dosłownie trzymają prowadnice jako podstawę a nie sam fotel dosłownie !!
Faktem jest, że jest to jedna całość służaca do siedzenia w aucie.
Z kabelkiem jak pisałem wszystkie chwyty dozwolone, tylko jak ktoś o nich nie wie to po odkręceniu całości po prostu będzie być może chciał z tym fotelem od razu "wyjechać".
  
 
Byla nie na temat...
  
 
Dziękuję za informacje.
Kabelek dotyczy tylko fotela kierowcy.
Zacząłem od fotela pasażera stosując metodę Ptaszyny.
Poszło gładko ale ... przykręcenie tego na powrót - prowadnice
zostały skręcone z fotelem w wygodnej pozycji "na chama" i po
odkręceniu niektóre śruby miały już uszkodzony gwint bo otwory
w prowadnicach nie pokrywały się z odpowiednimi otoworami w fotelu. Ponieważ nie wiedziałem o drugiej metodzie - odkręcenie
prowadnic - to przez 2 godziny to skręcałem (podpiłowanie
otworów tak by się widziały) w "bardzo wygodnej pozycji".
Mam nadzieję, że jakość montażu tego fotela wystąpiła tylko
w moim Espero
W związku z tym drugi fotel, już jutro niestety, odkręcę razem
z prowadnicami. Zrozumiałem, że jest to bezpieczne i żadna
nakrętka po drugiej stronie nie spadnie na ziemię ?
Pozdrawiam.
wmq@magma-net.pl
 
 
Spasc nie spadnie ale moze powstac uszkodzenie warstwy antykorozyjnej od spodu, choc to moj domysl bo nie pamietam czy otwory od tych srub sa na wylot. Mniejsza o wiekszosc...
Mozemy poznac cel w ktorym demontujesz fotele? Czyzby lepsze wygluszenie? A moze juz Ci korozja do podlogi sie dobiera??
  
 
Powód czysto estetyczny. Kupiłem auto 3 tygodnie temu i
chcę bardzo dokładnie je wyprać.
wmq@magma-net.pl
 
 
No to powinienes jeszcze zainstalowac gumowe dywaniki!
Oczywiscie o wymianie plynow i rozrzadu nie trzeba Ci przypominac?
  
 
Dywaników ci u nas dostatek ale ...
Auto nie było od anonymous'a więc wiem co mam :
płyny, rozrząd, ...

wmq@magma-net.pl
 
 
uważaj tylko przy wyjmowaniu i wkładaniu fotela do kabiny.....
ja usiebie nie uważałem......i mam podrapane plastikowe osłony na progach....i musiałem robić zaprawke na progu pasażera..... ... gdy się człowiek śpieszy.....

dobra rada - złóż oparcie fotela jak najbardziej się da - bedzie łatwiej go zlapać i wyciągnąć
  
 
Do "chyba" Ptaszyny.

Twoje wypowiedzi są delikatnie wyindywidualizowane(.....).

Więc mówiąc krótko po prześledzeniu poprzednicvh Twoich wypowiedzi z całokształtu część z nich nie powinna mieć miejsca.||||

Przepraszam, ale to była moja pomyłka co do wyboru forum.


Z całym szacumkiem pozdrawiam pozoztałych


Veteran (end)
 
 
Cytat:
Twoje wypowiedzi są delikatnie wyindywidualizowane(.....).

Ciesze sie i dziekuje za uznanie...

Cytat:
Z całym szacumkiem pozdrawiam pozoztałych

A ja tradycyjnie wszystkich!

Cytat:
Przepraszam, ale to była moja pomyłka co do wyboru forum.

Chyba nie masz za co?! Masz za to spora wiedze z wielu tematow wiec ucieszyli bysmy sie, gdybys jednak zostal!