Druga,trzecia młodość Żuka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ponoć wiele firm kupuje teraz żuki, i to poważni biznesmeni. Cel? Nie opłaca się tankować auta z kratką, za to opłaca się tankować żuka. Właściciele wysyłają Żuczka po paliwko potem przelewają do nowszych aut ;]. Jakiś koleś z telewizji wypowiedział się. "Nie opłaca się to gdzyż grozi za to przestępstwo nawet 2 lata pozbawienia wolności" Hm.. a jak oni chcą to sprawdzić? Wejdą mi na posesje? Do garażu? Jak udowodnią, że nie zlewałem paliwa do tego dużego baniaka w rogu ;] Gdyż bardziej w trasie opłaca mi się tankować do pełna? ;p
  
 
Polak potrafi!

Pamiętaj jednak, że musisz w Żuku "kręcić licznik" - by jego stan zgadzał się z książką pojazdu.
No i jak kupisz V-power...+99 na Shel'u - to raczej jasne będzie, że nie do żuka...
  
 
Cytat:
Pamiętaj jednak, że musisz w Żuku "kręcić licznik" - by jego stan zgadzał się z książką pojazdu.
No i jak kupisz V-power...+99 na Shel'u - to raczej jasne będzie, że nie do żuka...



Kręcić licznik? Jak założe gaz to mi jak udwodnią, że tej tracy nie zrobiłem na gazie pozatym nikt mi nie będzie licznika sprawdzać.

Vpower...+99 a na groma ci takie paliwo do auta dostawczego w twojej firmie ;] chyba że porsze chcesz mieć z dostawczego busa mercedesa czy czegoś tam co używasz ;]
  
 
eeeee.... a dlaczego żuczka się bardziej opłaca?
bo chyba coś mnie ominęło.
  
 
Grom go wie Góral, tego też dokładnie nie podali, wynika tak ponoć ze statystyk.. może żuk bardziej ładowny ma bak a i upust będzie większy ;p nie potrafie ci dokładnie powiedzieć. Jednak jeżeli tak je biora uznaje, te słowa za autentyczne.
  
 
Może chodzi o generowanie kosztów i wykazywanie, że firma straty przynosi?
  
 
o ile dobrze jarze, to bedzie tak, ze paliwa nie da sie wrzucac w koszty, jesli auto ma ladownosc mniejsza niz.... (tyle, co zuk) - nie wiem ile.
w kazdym razie nowoczesne auta z kratka nie lapia sie na to...
a kara ma byc wiezienie i grzywna do 300 tys.
ale jak to sprawdza??? wyrywkowo jak opałowy - nie da sie....
jak dla mnie - kolejny kretynizm.
czekam na fakty o 23, moze cos wiecej wyslucham
  
 
ale wcale nie trzeba przelewać paliwa z zuka do innych aut. wystarczy przy tankowaniu podawać numer rej. zuka i na fakturze będzie że to to żuka
  
 
ta... ino mimo wsio trza zuka miec....
  
 
Góralu pytałeś czemu Żuka, a nie inne auto...
1. Ładowność (ponoć Kangoo i Partner się łapią, ale reszta odpada).
2. Przepał (jak wiesz Żuk ma duuuży apetyt na benzynke, więc możesz przyjąć 13-15 l/100km, czym obskoczysz dwa ekonomiczne firmowe auta).
Pozdrawiam
  
 
A ile wchodzi do czołgu?
  
 
Zapewne chodzi tu o rozliczanie podatku od towarów i usług. Dla paliwa od samochodów ciężarowych można sobie odliczyć VAT, zaś dla osobowych nie (cała kwota brutto jest kosztem).
  
 
Piotruś, własnie nie wiem czy wszystkie się łapią. Bo podobno to ma być 550kg ładowności.
Czyli jak handluję bielizną, albo skarpetkami, to nie mogę kupić taniego partntera o ładowności 400kg i pojemności 1.1, tylko muszę wywalić 10kpln więcej na coś co mi nie jest potrzebne, płacić większe ubezpieczenie i ponosić większe koszty eksploatacji...
kolejne wypociny naszego kochanego fiskusa... rzygać się chce.