Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-04-24 10:33:32
Pierwsze pytanie co to jest zaprawka? czy jest to szpachla czy lakier?Rozumiem że jest to lakier...?,najlepiej zobacz jaki masz kolor (z przodu pod maską) i kup takiego samego litr w renowacji, jeżeli ma być to robione aby było.JEżeli chodzi o blache to kup na wiertarke turbinke z płachtami papieru i druciane kółeczko(również na wiertarke).Nie ma się co cackać jeżeli ma to nie rdzewieć , musisz zrobić niezłe spustoszenie w miejscu gdzie jest rdza, wszystko bardzo dokładnie wyczyścić, a przeskoki z lakieru do gołej blachy zminimalizować jakimś papierkiem typu 400-600.Po wyczyszczeniu lakieru proponuje polac gołą blache jakimś środkiem wyżerającym rdze, odczekać jakiś cza i wsszystko wyczyśćić rozpuszczalnikiem.Później nakładasz podkład, czekasz, nakładasz lakier.Po jakimś tygodniu możesz przykryć te miejsca (jeżeli nie sa zbyt widoczne i nie będzie to strasznie szpecące) jakimś środkiem (np. Bitex ale nie w Sprayu)
A to już sprawa gustu, ja bym zostawił czarne |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-04-24 11:16:24 Acha, prawdopodobnie aby nie było przeskoku pomiędzy gołą blacha a starym lakierem będziesz musiał przed podkładem położyc szpachle, do niej dokup szpachelki platikowe.Aczkolwiek najlepiej to zrobić szpachla natryskową, trylko ta więcej kosztuje no i trzeba mieć kompresor.Pamiętaj jak nałożysz już lakier to wyjdzie każda niedeokładność, szpachle musisz obrobić idealnie żeby nie było żadnych przeskoków,dołków itp.Najlepiej szlifować ją papierem nałożonym na jakiś równy bloczek drewniany itp.Jeżeli zeszlifowałeś i czujesz dołek , to znowu wyczyśćić szpachle rozuszczlnikiem i nałożyć następną warstwe szpachli,szlifować i tak do skutku.Na początku cięzko to idzie i nie ździw się jak będziesz musiał z 5 razy tą szpachle nakładać aby było idealnie.jak jest tip top to czyścisz dajesz podkład , czekasz odpowiednią ilosc czasu i dajesz lakier |