Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() BARRY F&F Sympatyk zalezy od dnia Stalowa Wola | 2004-04-26 13:00:01 Witam ?
Czy ktos z was przerabial juz ten temat lub widzial u kogos taki patent ? Duzo roboty ? W malaczu kiera chodzi tak ciezko ze sie posrac idzie przy parkowaniu.Druga sprawa ze sciaga niemilosiernie w prawo... wogole to cala geometrie musze ustawic bo jest masakra ![]() |
![]() mountez F&F Sympatyk | 2004-04-26 13:38:28 byl taki temat, nawet go odgrzebywalem niedawno.
sam jestem zainteresowany. przekladnie juz kupilem jakis miesiac, dwa tem, i czeka na zamontowanie po remoncie... |
![]() BareK126 lancia Lybra Stalowa Wola | 2004-04-26 21:23:28 ja mam taką maglownice z bisa fabrycznie od nowości w FL ojciec jak kupował maluszka w 90 roku to mógł sobie za dopłatą takie coś wybrac i wybrał jak bede miał chwilke wolnego czasu moge zrobic fotki |
![]() mountez F&F Sympatyk | 2004-04-27 09:35:40 no ja bym bardzo prosil;)
cos tu wogole jakas "zmowa milczenia" panuje na ten temat:)))) |
![]() BareK126 lancia Lybra Stalowa Wola | 2004-04-30 16:09:24 Własnie zrobiłem zdjecia mozna zobaczyć
przud lekko gnije ale juz niedługo cała blacharka ![]() |
![]() aawol 126 p-erfect kraków | 2004-04-30 17:02:12 CIEMNOŚC WIDZĘ a nic więcej |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-04-30 20:29:04 aby zamocowac maglownice do malca trzeba miec 2 takie wsporniki, wyciete z bisa badz zakupione na necie
![]() |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-05-01 12:47:25 A gdzie takie wsporniki można nabyć? |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-05-01 13:03:53 to jest jakas stronka z pod znaku abarth (chyba wloska) z zestawami do fiatow 500/600/126, tj. miski, walki, tarczowki i inne dobrodziejstwa modyfikacyjne
swojego czasu jak przewijal sie watek o tarczowkach na felgach 12" to byl tam ten adres podany. takie cos kosztuje chyba 6euro/szt czy jakos tak moze wiecej kto to wie, trzeba sprawdzic |
![]() MAD_DOGG F&F Sympatyk Ferrari killer & 100 ... Łódź | 2004-05-04 12:53:53 Moja poorzednia wyscigowka miala maglownice, ta tez juz ma ![]() |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-08-01 23:54:48 Wczoraj z barkiem wkładajac mój silnik gadalismy o maglownicy on ma w kszlu remontowanym.
Po przeanalizowaniu liczby awarii mahglownicy u niego / mozliwosci regeneracji oraz liczby kniecznych wymian stwierdzam ze wole serie / krótki układ.!!! Fajne iwogóle ale awaryjne - szybko sie zzuzywa i potem sa luzy . |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-08-02 09:02:13 Czuczu: ![]() ![]() Garii: jak mi nie podejdzie ten ze 128 to zaraz się zgłoszę. Co do wspawania mocowań: tu jest niejaki problem, bo wzmocnienie ściany grodziowej w BISie jest jakie 10 cm wyższe(czyli sięga niżej) dlatego że mocowania są nisko umieszczone. Gdy przypasowowywać je do zwykłej przegrody to połowa mocowania wypada na wzmocnieniu a połowa na belce resora(całe szczęście nie w tych przetłoczeniach tylko tuż obok), więc przydałoby się wydłużyć wzmocnienie ściany. A co do otworu na wałek, to nie jest problem, co prawda wypada bardzo nisko ale da się to wywiercić w normalnej przegrodzie. Tak nawiasem to mogę ruszyć tyłek i pomierzyć dokładnie co gdzie ma być umieszczone, bo uspawałem już sobie kompletną ścianę grodziową w wersji BIS, teraz tylko przekładnia i mogę zakładać. PS. Ten gumowy przepust przez który przechodzi wałek kierowniczy w BISie też jest inny i jakby ktoś miał to jestem chętny, mogę dać w zamian nowy zwykły. |
ali_ 126p Poznan | 2004-08-02 09:25:45 ja mam zalozona maglowice z bisa do kaszla, potrzebna byla przednia czesc sciany z bisa (ta wlasnie ze wspornikami) naturalnie maglownica z drazkami i kawalek kolumny kierowniczej z fiata128/zastavy (ten z dwoma kardanami) .
Generalnie ta sciane z bisa trzeba troche wypowycinac (zeby dalo sie ja dolozyc do oryginalnej) i jakos zamocowac - ja mam na sruby z podkladkami i skrecona - lepiej by bylo pospwac, do tego trzeba wyrzezbic otwor na kolumne kierownicza (jest w innym miejscu) i troche wyciac ten wspornik od spodu i dziala... ![]() |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-08-02 12:35:30 Byłem przed chwilą w sklepie i niestety gałki z Uno nie są takie same jak w BISie, są krótsze o ok. 1 cm. Ale tu się pojawia inne rozwiązanie: kupić drążki do przekładni do Uno i przy pomocy tokarki je dopasować(czyli skrócić) tak żeby były o ten 1 cm dłuższe. Jest tylko jeden warunek: trzeba mieć oryginalną przekładnię TRW do BISa bo w polskich/jugosłowiańskich są zupełnie inaczej rozwiązane przeguby w drążkach. |
![]() Piter126p Fiat 126p&126el Łódź | 2004-08-04 01:12:26 maglownice od bisa da sie zamontowac w 126.Ale trzeba przprowadzic kilka modyfikacji.M in trzeba przerobic mocownie przekladni .A co do wymiany blach to mysle ze nie jest konieczna ![]() |