Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2004-04-30 21:27:41 o tej teorii mowil styba w lodzi
ogloadalem tuleje i wahacze i znacznikow nie znalazlem pytalem Maga, mechanikow u siebie w miescie i wszyscy rozkladaja rece na oryginalnych tulejech w zasadzie nie ma jakiegos konkretnego znacznika - sa tylko takie 4 cypelki - ale nie sadze ze to wlasnie te znaczniki |
PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2004-04-30 21:39:15 na nieoryginalnych przejezdilem 2 lata
teraz wziolem u Maga - jutro zamierzam zmienic powiedz mi czy zmieniales tez te gumy na drazku stab.?? jak sie dobrac do tych srubek tam?? |
ginel Foca busko | 2004-04-30 22:07:06
a tulejki najlepiej wprasować na malej prasie, beda idealnie osadzone i wytrzymaja napewno długo. Zrobiłem tak i od 3 lat ma spox |
Jimmy22 Ford Escort Wrocław | 2004-04-30 22:18:47 To ja chyba trafiłem na jakiś marny wyrób. Teraz zmienie i zobaczymy. |
Fazzi vectra, laguna Jastrzębie Zdr. | 2004-05-01 22:23:55 moje silenbloki wytrzymały 40 tyś ale były to zamienniki orginalne się rozwarstwiły po 20 tyś
od tygodnia mam nowe orginalne i jestem ciekawy ile wytrzymają? |
borys KOMBIca Konin | 2004-05-01 23:46:51 Ja wymieniam raz albo dwa razy w roku ale sie im nie dziwie bo i tak duzo wytrzymuja
A co do gum stabilizatora to proponuje podniesc lekko samochod i poluzowac rame pomocnicza zawieszenia - wtedy srubki od gum stabilizatora sa latwodostepne juz kilka razy to maglowalem |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2004-05-02 11:06:48 Przy wymianie gum stabilizatora odkrecam ta przednia srube do konca a tylna ile sie da tak zebym klucz mogl zdjac (oczkowa "10").
Pozniej ta bejme troche podwarzam(troche sie rozgina) i wywalam gume. Troszke trzeba sie na meczyc by wsadzic nowa,pozniej obejme spowrotem sciskam zalapuje przednia srube i dokrecam obie. |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2004-05-04 15:41:23
No to kolega robi tak samo jak ja. Ale fakt, "łatwe inaczej" tam dojście. Co do gum wahacza - wymieniałem 12kkm temu, wprasowali mi oryginalne, a wczoraj zauważyłem, że stojąc albo wolno się tocząc przy kręceniu kierownicą cośtrzeszczy gumowego - podobnie jak wcześniej przed wymianą. Pooglądałem je i są raczej ok, autko też prowadzi się normalnie - nie ma tak jak kiedyś zrywania w jednąstronęprzy przyspieszaniu i w drugą przy hamowaniu. Może coś innego ?.. Pozdr |