Nietypowy SWAP w bobie..2sov??:|...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Podchodzac do sprawy(narazie) czysto teoretycznie... zaczołem sie orietowac czy było by cus takiego mozliwe.. i czy by to wogule jezdziło... (dane silnika 2suv from Wardburg 900cm3 ,3 cylindry...i... 55KM!!...+duzy moment obrotowy)...w sumie silnik jest bardzo lekki (samemu byłem go w stanie wyjac z warburga i włozyc spowrotem...).TANI!!.a mocowania nie sa trudne do zrobienia...(wogule nie trzeba by belki...(potrzebna była by tylko do mocowania klapy i zdezaka.. flansza podobnie jak w innych SWAPach musiała by byc... lecz schody zaczynaja sie w momencie gdy chodzi o przeniesienie napedu...(wysoki moment obrotowy 'poczatkowa zaleta'mogła by spowodowac rozpad skrzyni biegow..).. drugim problmem jest układ wydechowy... gdyz jak wiadomo 2suv musi miec odpowiednio długi... by nie stracił swej mocy... dodatkowym problemem(nieudogodnieniem) moze byc sama praca i dzwiek tego silnika ... pozatym ta ZASŁONA DYMNA za autem .... no ale w sumie kto by sie przejmował ZDZIWIONYMI włascicielami BMW zostawionymi w chmuze spalin na swiatłach. .. hehehehe... silnik juz mam.. zobaczymy czy starczy mi zapału,kasy i CIERPLIWOSCI... do tej przerobki... z pewnoscia był by to chyba 1 taki SWAP na swiecie ... (chyba!!) .. a o to chodzi by wyrozniac sie z tłumu.. no ale narazie to czysta teoria +silnik ktory mam...hehe .. wie ktos moze cus o takim SWAPIE??
  
 
a kto ci zarejestroje dwusuwa? tez uwazam ze pomysl ciekawy ale prawnie niewykonalny wg mnie.
  
 
Ja bym sobie odpuścił ze względu na sam układ wydechowy!! Musi być faktycznie seryjny lub dopasowany, co więze się w wielkimi piruertami. No i ten dźwięk!! To nie pasuje do malucha!!!! Trabi owszem.

P.S. to nie jest silnik 900!! To jest 1000.
  
 
A jak by puscic wydech do przodu auta i wyprowadzic go z lewej strony pod progiem... to by troche wydłuzyło droge spalin... tak jak to miał STASIU..
  
 
Cytat:
2004-05-01 00:11:51, Putin pisze:
a kto ci zarejestroje dwusuwa? tez uwazam ze pomysl ciekawy ale prawnie niewykonalny wg mnie.


ee a co ma dwusow do rejestracji?? silnik jest silnikkiem. a czy dwusow , czterosow , diesel , wankiel czy inny to jeden pieron.
Thomas jezeli masz mozliwosci to na twoim miejscu probowalbym to zrobic. zawsze to bylby jakis nowy malcz co do tlumnika to zawsze mozesz poprobowac innych modyfikacji walnac go jakos w przod tylko nie przed maske bo bys nic nie widzial a propo dymienia to tesz nie jest tak do konca. jak wlejesz za duzo mixolu to ci bedzie dymil. ja do Mz leje tyle ile ma byc czyli 100ml na 5 litrow i zadymi mi tylko jak ja zapalam na ssaniu potem przestaje.
mysle ze dwusow w malczu to spoko pomysl i jakby sie ladnie wkrecal POWODZENIA ZYCZE
  
 
Cytat:
2004-05-01 00:11:51, Putin pisze:
a kto ci zarejestroje dwusuwa? tez uwazam ze pomysl ciekawy ale prawnie niewykonalny wg mnie.


Cytat:
ee a co ma dwusow do rejestracji?? silnik jest silnikkiem. a czy dwusow , czterosow , diesel , wankiel czy inny to jeden pieron.


Wg. polskiego prawa, pojazd samochodowy nie moze byc napedzany silnikiem dwusuwowym. Poniewaz prawo nie dziala wstecz, to wszystko co juz ma taki silnik (Trabant, Wartburg, etc.) moze sobie jezdzic dopoki przechodzi przeglady, ale nowego auta z dwusuwem nie zarejestrujesz...
  
 
Cytat:
2004-05-01 08:42:15, kobzacz pisze:
Cytat:
2004-05-01 00:11:51, Putin pisze:
a kto ci zarejestroje dwusuwa? tez uwazam ze pomysl ciekawy ale prawnie niewykonalny wg mnie.


Cytat:
ee a co ma dwusow do rejestracji?? silnik jest silnikkiem. a czy dwusow , czterosow , diesel , wankiel czy inny to jeden pieron.


Wg. polskiego prawa, pojazd samochodowy nie moze byc napedzany silnikiem dwusuwowym. Poniewaz prawo nie dziala wstecz, to wszystko co juz ma taki silnik (Trabant, Wartburg, etc.) moze sobie jezdzic dopoki przechodzi przeglady, ale nowego auta z dwusuwem nie zarejestrujesz...


aaaaaaaha czyli co?? nowe skutery maja silniki czterosuwowe co?? no sorry ale jezeli faktycznie tak jest ze skuter mozna normlanie zarejestrowac a auto nie no to
  
 
Cytat:
2004-05-01 01:31:45, ThomasTsT pisze:
A jak by puscic wydech do przodu auta i wyprowadzic go z lewej strony pod progiem... to by troche wydłuzyło droge spalin... tak jak to miał STASIU..



wydech nie musi byc dlugi tylko musie miec odpoweidnia pojemnosc, np do nowej jawy 350 zamiast tych dlugasnych rur byly montowane krotkie tlumiki tyle ze kolanka byly zarazem komorami rozpreznymi o odpowiednim ksztalcie (wyglada to jak jakas kicha, kto jezdzil japonskimi 2suwowymi enduro to wie o czym mowie) wiec dalo by sie cos takiego stworzyc ale nie wiem czy jest to wykonalne we wlasnym zakresie
  
 
W sumie za czasow gdy scigałem sie na Gokardach to tam tez miałem nie za długi wydech..ale za to były bardzo grube... co prawda Warburg i WSK to troszke inne konstrukcjie... ale jedem wydech z gokarda chyba mi gdzies jeszcze został...albo załozyc by wydech od Simsona (w sumie to groszowe sprawy by były)...jak bede jechał dzis po czesci do miasta to wpadne do uzedu miasta dowiedziec sie cos o tych 2suvach..
  
 
od simsona nawet nie mysl!! wydech do kazdej pojemnosci jest inny. zobacz sobie np na simsona i na mz w mz-cie wydech jest chyba z 5 razy grubszy niz w simie!!
Samael dobrze pisze o tych tlumnikach mysle ze dalo by sie stworzyc jakas "puszke" ktora w srodku mialaby odpowiednie komory... ale to juz jest rzezba ale ja i tak mysle ze to dobry pomysl i wydech to juz bedzie pikus jak wlozysz dwusowa
  
 
a ja widzialem kilka Wartburgow ,ktore mialy tlumik pod zderzakiem przednim i wylot byl przed kolem na lewa strone.wiec to moze byc rozwiazanie
  
 
A tak wogul to jak mozna zwiekszyc moc 2suva?? planowanie glowicy??.. kanały dolotowe wylotowe?/..planowane koło zamachowe??... zastanawiam sie czy wystarczyło by chłodzenie chłodnica znajdujaca sie w komoze silnika?? z tego co sobie przypominam (starsze warburgi seryjnie miały montowane MAŁE chłodnice z boku silnika...
  
 
Cytat:
2004-05-01 08:42:15, kobzacz pisze:
Cytat:
2004-05-01 00:11:51, Putin pisze:
a kto ci zarejestroje dwusuwa? tez uwazam ze pomysl ciekawy ale prawnie niewykonalny wg mnie.


Cytat:
ee a co ma dwusow do rejestracji?? silnik jest silnikkiem. a czy dwusow , czterosow , diesel , wankiel czy inny to jeden pieron.


Wg. polskiego prawa, pojazd samochodowy nie moze byc napedzany silnikiem dwusuwowym. Poniewaz prawo nie dziala wstecz, to wszystko co juz ma taki silnik (Trabant, Wartburg, etc.) moze sobie jezdzic dopoki przechodzi przeglady, ale nowego auta z dwusuwem nie zarejestrujesz...


także planujcie dalej. motorynka to nie samochod. nie zareestrojesz dwusuwa samochodu.
  
 
Putin a mozesz mi wytlumaczyc dlaczego nei zarejestruje dwusowa?? bo narazie napisales nieda sie i juz!! wiec sie pytam dlaczego. i czym sie rozni silnik np w skuterze od tego co chce zalozy thomas?? i nie pisz mi ze skuter to motorower bo sa tesz motory normalnie zarejestrowane o duuuzo wiekszej pojemnosci!!
normalnie jestem ciekawy czemu nie da sie zarejestrowac dwusowa
  
 
silnika 2 suwowego nie mozna rejestrowac z powodu normy czystosci spalin ktorej to normy silniki tego typu nijak spelnic nie moga, przepis ten dotyczy samochodow nowych, jesli ktos takie jeszcze robi wogole z tym silnikiem, wszystkie zarejestrowane dotychczas auta moga smigac do konca swoich dni, a czy ten przepis zabrania rejestrowania silnikow 2 suw{badz co badz juz wczesniej zarejestrowanych} w swapach? no nie wiem... trzeba dopytac jakiejs madrej glowy


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2004-05-01 18:58:16 ]
  
 
dzieki bart teraz juz mniej wiecej wiem o co chodzi ale i tak by trzeba bylo z jakims znawca pogadac zeby sie upewnic
  
 
na przeglad zalewasz olej rycynowy zamiast miksola - nie spala sie a dobrze smaruje do tego staranna regulacja i moze byc nadzieja na czyste spaliny
  
 
No oleju rycynowego to mi zostało po czasach gokarda... hehe w sumie to niezły pomysł..... w sumie przejscie przegladu technicznego w moim przypadku to nie problem...;] bo uprawnienia ma moj ojciec...
  
 
Cytat:
2004-05-01 18:57:04, Bart128 pisze:
silnika 2 suwowego nie mozna rejestrowac z powodu normy czystosci spalin ktorej to normy silniki tego typu nijak spelnic nie moga, przepis ten dotyczy samochodow nowych, jesli ktos takie jeszcze robi wogole z tym silnikiem, wszystkie zarejestrowane dotychczas auta moga smigac do konca swoich dni, a czy ten przepis zabrania rejestrowania silnikow 2 suw{badz co badz juz wczesniej zarejestrowanych} w swapach? no nie wiem... trzeba dopytac jakiejs madrej glowy


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2004-05-01 18:58:16 ]


otuż to.