MotoNews.pl

Jak prysnął mit o niezawodnej japoneczce !!!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Jestem początkującym użytkownikiem samochodu spod znaku trzech elips.Od dłuższego czasu poszukiwałem swojego pierwszego autka i po wysondowaniu rynku wybór padł na Corolle ze wzgledu na dobre opinie uzytkowników i takie tam bzdety o niezawodnosci.....
Do wydania miałem kwote 20-22 tys zł

Po długich i męczących poszukiwaniach znalazłem w końcu swoją wymarzoną japoneczke

Corolle Liftback '97, JT, EE111 Linia Terra opcja 3 !!! czyli full wypas +autoalarm,CZ,radio,spojlerek,bagaznik. 93 kkm
od I własciciela,bezwypadkowa,serwisowana w ASO na wszystko faktury !!!
Poczułem sie jakbym wygrał los na loterii tymbardziej ze właściciel chciał za nia 19tys

Po obejżeniu auta i przejechaniu sie nim, dobiliśmy szybko targu poniewaz nie stwierdziłem nic podczas oględzin i jazdy próbnej.Własciciel przyznał tylko, że będę musiał dokupić opony letnie (zostawił na zimówkach Continentala) i wymienic płyny ponieważ ze wzgledu na że niema gwarancji nie robił juz serwisu na 90k.Dlatego spuscił z 20 na 19 tys zł.

I od tego momentu zaczeły się schody.....
Zarejestrowałem auto i po pewnych perturbacjach z US poniewaz nie wiedziałem że kupując samochód muszę zabrać ze soba druczek PCC-1...
No ale od czego jest szyba i wprawna ręka

Nastepnie przystąpiłem do zabezpieczania samochodu, i wymiany opon.
Postanowiłem zamontowac multi-locka w pewnym warsztacie i wysądowac ile wyniesie serwis toyotki na 90tys.Po przeczytaniu tego forum wiedziałem już orientacyjnie jaki bedzie koszt w ASO i co bedzie do zrobienia.
Niestety srogo zawiodłem sie na tym warsztacie, do multi-locka dostałem tylko dwa kluczyki które nie wyglądają zresztą na nowe (aż przeraża mnie myśl że zostawiłem im swój adres) no i porysowali mi plastik przy manetce zmiany biegów