Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2004-05-04 15:57:49 Hej.
Rok temu wymieniałem tulejki wahacza - lewa strona była totalnie już zdemolowana. Dawał też o sobie znać łącznik stabilizatora - też oczywiście lewy. Nie wiem jak tam sworzeń wahacza... ale za to drążek kierowniczy - no oczywiście lewy ! sobie stuka. Czy to dlatego, że 80% jeżdżę sam jako kierowca ??? I jeszcze jedno pytanko - da się bez problemu wymienić drążek kierowniczy ? - odkręcamy końcówkę, zdejmujemy gumową osłonkę i ??? jak to przegubowe połączenie jest dalej przymocowane do maglownicy? No i potem trzeba by zbieżność sprawdzić co ? Lecę do domu bo i tak za długo już siedzę, a jutro mam dziwną rocznicę... ech człowiekowi latka lecą..... |
PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2004-05-04 19:39:26 ale chcesz wymieniac drazek czy koncowke drazka??
bo wydaje mi sie ze drazek jest elementem maglownicy a koncowke to drucik, klucz chyba 15 wykrecic z drazka i zalazyc nowa i wio na zbierznosc |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-05-04 20:52:43 Chasmo przecież masz dostęp do rysuneczków |
SeventhSon Ford Escort Mk VII 1 ... Gdynia | 2004-05-04 21:26:11 Ja wyznaję DROGĄ mi zasadę
Jak wymieniam coś z lewej, to robię to też z prewej Drogo- zawsze x2, ale..... chyba bezpiecznie |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2004-05-05 09:06:58
No niby tak, ale tam jest tylko, że drażek wchodzi do zębatki przekładni kierowniczej, a ja pytam jak się z nią łączy? wkręcanie i tyle ? żadnej blokadki?
No jak widzisz nie do końca ... jest końcówka, drążek i dopiero maglownica. Idę się doszkolić |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2004-05-05 09:09:49
O widzisz o to chodziło, dzięki. Jeszcze pytanie - z resztą chyba się powtarzam (coś mi się strona nie odświeżyła) czy to jest tylko połączenie gwintowe, bez żadnej zawleczki czy cuś ? Pozdr P.S. no i deszczem przywitał mnie świat w moje ...dzieste urodziny... |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2004-05-05 15:06:01 połączenie drążek- maglownica jest tylko gwintowane |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2004-05-06 08:05:14
A da się go wymienić bez ściągania maglownicy (tak jak to w książce sugerują). Po prostu czy będzie na tyle miejsca po ściągnięciu koła i końcówki drążka by drążek dało się wykręcić z przekładni? Tak sobie tylko dumam ... |
SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2004-05-06 08:24:36
JA WYMIENIŁEM OBYDWA DRĄŻKI KIEROWNICZE. JEŻELI NIE MASZ SPECJALNYCH NARZĄDKÓW (JA NIE MIAŁEM) TO PRZEGUB PRZY MAGLOWNICY TRZEBA ZASPAWAĆ I DOPIERO WTEDY DA SIE GO ODKRĘCIĆ - NIE MA UCHWYTU DLA KLUCZA NA GŁÓWCE PRZEGUBU - JAET GŁADKA JAK PUPCIĄ NIEMOWLAKA. OCZYWIŚCIA UDAŁO SIE TO BEZ WYCIĄGANIA MAGLOWNICY !!! ŻYCZE POWODZENIA!!! |
chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2004-05-06 12:06:58
Dlatego chyba w książce piszą by użyć klucza do rur Głównie chodziło mi o miejsce, czy da się podejść. Dzięki |
SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2004-05-06 12:43:18
kanał jest raczej niezbędny !!! |