Statystyki niemieckiego ADAC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Najnowsza statystyka najmniejszej awaryjności samochodów w/g ADAC

Klasa najmniejsza;
1.BMW-Mini
2. Mitsubishi Colt
3. Toyota Yaris
4.Opel Corsa .. (następne w koklejności);/ 5.Citroen Saxo/ 6.Ford Kia /7.Ford Fiesta/ 8.VWLupo/ 9.Peugot 106/ 10.VW Polo/ i dalej; Peugot206, Smart City, Seat Arosa, Nissan Micra, Skoda Fabia, Renaulut Twingo, Seat Ibiza, Fiat Cinquecento, Renaulut Clio, Fiatz Punto, Skoda Felicja

Następna klasa;
1.Audi A2
2.Mercedes A-klase
3.Honda Civic
4.Toyota Corolla
5.Ford Focus .... (i w kolejności) AudiA3, Mazda323, VW New Beetle, VWGolf, Seat Toledo/Leon, Opel Astra, Citroen Berlingo, Nissan Almiera, Peugot306, Peugot307, Citroen-Xsara, Fiat-Brava, Renault-Kangoo, Renaulut-Megane, Alfa Romeo147

Klasa średnia
1.Toyota Avensis
2.Mercedes CKL
3.Audi A4
4,Mercedes C
5.Mazda 626... ( i dalej w kolejności); Mitsubishi-Carisma, BMW 3..,VW-Passat, Citroen-C5, Nissan-Primera, Ford-Mondeo, Skoda-Octavia, Opel-Vectra, Peugeot407, Volvo-s40/V40, Renault-Laguna, Alfa Romeo156

Klasa terenówek:
1.Toyota RAV-4
2.Mercedes ML
3.Mitsubishi Pajero
4.BMW-X5
pozdrawiam miras-s
  
 
Hm, budujące
  
 
i wszytko jasne
  
 
W miarę standard, tylko panzerwagen, Alfa i Skoda wysoko
  
 
Ludzie nie do wiary!!!
Mercedes A-klasse nie może być, moja żona przez 3 lata jeździła właśnie tym samochodem ( kupiliśmy nowy w salonie A170CDI ) jedyne co moge powiedzieć to, że jest to TOTALNY ZŁOM więcej czasu spędzałem w serwisach wykłucając się o wymiane wszystkiego co się psuło a wyglądało to tak:
pierwsz rok jazdy wymieniono:
dwa razy jarzma w zawieszeniu i maglownice ( mimo to metalicznych stuków z przodu nigdy sie nie pozbyłem )
drugi rok jazdy wymieniono:
wszystkie tarcze oraz amortyzator ( awarie podnośników szyb )
trzeci rok jazdy wymieniono:
komputer sterujący pracą silnika a potem przestałem zwracać uwage na reszte ( zrobiłem ekspertyze w PIMOT okazało się, że kupiłem fabrycznie nowy samochód a wszystko to wady konstrukcyjne partii ) i zamieniłem na IBIZE SPORT TDI i jest OK przejechane 20.000 żadnych problemów