MotoNews.pl
  

[126] bilstein x4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich jestem nowy na forum.
Mam pytanie czy któś ma założone w maluchu cztery amortyzatory bilstein??

jakie wrażenia??
plusy i minusy??
jaki resor do nich dobrać??
zastanawiam sie właśnie czy takiego zestawu nie założyć.

pozdrawiam.
  
 
ja mialem w moim poprzednim bobku...
wrazenia??rewelacja...
byly to typowo rajdowe amory...
nie jakies tam "gorskie" super-eXtra beton..tylko takie "idealne" do miasta..i na kjs`y

przod mailem resor z dodatkowa laga sklepany na ok. 15cm
tyl mialem sprezyne z poloneza trucka bezyna cieta na pol...

teraz tych amorow uzywa "Koncik"...niech sie wypowie
  
 
Witam. Ja jeżdże na utwardzonej serii. Bilstein zdecydowanie lepszy.
  
 
Ja mam w swoim komplecik i jezdzi sie naprawde zajebiscie zadnych przechylow ani skakania na nawrotach na aswalcie resor mam sklepany na 14cm + piuro sprezyny maluchowskie ale utwardzone i obciete o 1 zwoj, przedtem mialem utwardzone krosno hipolem i bylo troche gorzej
  
 
Ja również mam bilstein x4 i powiem tak że amorki trzymają kapitalnie, jednak należy również pamiętać o oponach i załozyc cos lepszego niż balony 12'.Dodam iż według mnie zbedne są jakies lagi w resorze z tym amorem,, ja bez żadnych lag i z resorem wyklepanym na 10 cm mam wystarczająco mocno twardy przód.Na tyle mam spręzyny maluchowskie o wysokości 18 cm

[ wiadomość edytowana przez: art126 dnia 2004-05-06 10:41:52 ]
  
 
witam ja również mam komplet bilsteinów,i faktycznie jest strasznie twardo (jeździ sie jak po torach),nieraz mnie aż szlag trafia,jak mnie wytelepie na tych naszych polskich drogach
potwierdzam to co rekin,zero przechyłów,ugięć itp.
jeśli chodzi o resor,to mam zwykły maluchowski,bez dodanego pióra a i tak jest zajebiście twardo,natomiast tył tak jak rekin,seryjne sprężyny obcięte o 1 zwój i hartowane
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
przedtem mialem utwardzone krosno hipolem i bylo troche gorzej


*
maly OT:
nie wiem,dlaczego wszyscy uparli sie na utardzanie amorkow hipolem.....
to olej do skrzyni biegow,a nie amortyzatorow....Duzo lepszym pomyslem jest wg mnie utwardzanie amorkow olejem hydraulicznym do roznego rodzaju pomp,cena ta sama,a wlasciwisci lepsze i stale,a nie zmienne jak np w przypadku hipolu....
  
 
słyszałem kiedyś że na mokrym na bilsteinie z przodu strasznie wyjeżdza przód.

co o tym sądzicie??

to w jakiej konfiguracji montować zawiaś (resor,sprężyny)??

dawać dociążenie na przód??

podrawiam
  
 
odswiezam bo sam ciekaw jestem.
  
 
No ja tez mam 4x bilstein i powiem... ze sa super Dzialaja swietnie, dwustronne dzialanie amora to cudo, jest twardo. Polecam
  
 
Wyjeżdża jak masz za duże kąty i jak jest za niskie auto. Poza tym rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!
Zawsze zakładałem tylko 4xBilstain, ponieważ jak zaałożysz tylko dwa to szybciutko padną!!!
  
 
gregor125 nie napisałes że w autach ustawia się zbieżność

  
 
odnosnie zbierznosci...powymianie whaczy powypadaly mi te metalowe blaszki okrągle.czy teraz musze kolesiom na stacji co ustawiaja zbieznosc powiedziec o tym??
  
 
"gregor125 nie napisałes że w autach ustawia się zbieżność "?-bo nie kumam.
A mam to napisać?. To oczywiste

  
 
Cytat:
2005-02-23 00:35:09, Pat_kdb pisze:
odnosnie zbierznosci...powymianie whaczy powypadaly mi te metalowe blaszki okrągle.czy teraz musze kolesiom na stacji co ustawiaja zbieznosc powiedziec o tym??


raczej na pewno sami dostrzegą, zbieżnoć ustawiasz albo otworami na wsporniku wachacza albo tymi podkładkami, zawsze należy pamiętać o podkładkach gdzie były i ile jak sie wymienia wachacz
  
 
Nie zgodze sie ze stwierdzeniem ze 2 Bilsteiny (tylko na tyle) zyja krotko - ja tak jezdze juz 2 lata, startuje w KJS i ogolnie auta nie oszczedzam a amorki zyja.

Myslalem o dokupieniu dwoch na przod, ale uzywki sa nieosiagalne, szukam juz dosc dlugo i zawsze sprzedaja albo 2 tylne albo wszystkie 4.

Zgadzam sie z tym ze 4 Bilsteiny to najlepszy zawias do Malucha, ale niestety, prawda jest taka ze trzeba wybierac kompromisy ze wzgledu na kase. Jesli mam do wyboru jezdzic niedoinwestowanym autem albo nie jezdzic wcale to wybieram ten pierwszy wariant.
  
 
Cytat:
Zgadzam sie z tym ze 4 Bilsteiny to najlepszy zawias do Malucha, ale niestety, prawda jest taka ze trzeba wybierac kompromisy ze wzgledu na kase. Jesli mam do wyboru jezdzic niedoinwestowanym autem albo nie jezdzic wcale to wybieram ten pierwszy wariant.



ok. ale jest wiele ludzi którzy robią jakieś niestworzone rzeczy:
montują klatki, robią silniki, i inne cuda na kiju za gruby chajs.
A zapominają o dwóch podstawowych rzeczach: hamulcu i zawieszeniu. Widziałem nieraz na kjs. rajdówa jak sie patrzy a na zakrętach to prowadzi się jak stara kurwa. Na tym nie można oszczędzać.
  
 
cos slabo szukacie, wbrew pozorom czesto sie pojawiaja bile na przod, np.

SPRZEDAM DO 126p 22 lutego 2005


wałek 105 świątka 250 zl
szelki shroth/zender czerwone 150zl
bilstein na przód 170zl
opony 135/70/13 zimowki nowka 4szt 200zl na gwarancji


cena: jak wyzej
telefon: 505123582
imię i nazwisko: Mrally
adres: tychy
województwo: śląskie
e-mail: Mrally@buziaczek.pl
  
 
"Nie zgodze sie ze stwierdzeniem ze 2 Bilsteiny (tylko na tyle) zyja krotko - ja tak jezdze juz 2 lata, startuje w KJS i ogolnie auta nie oszczedzam a amorki zyja. " Pewnie że bedą "żyły" ale gwarantuję że ich sprawność spadła min o połowę One się po prostu gotują. Sprawdzone
  
 
Cytat:
2005-02-23 15:26:49, ZoLt4R pisze:
cos slabo szukacie, wbrew pozorom czesto sie pojawiaja bile na przod, np. SPRZEDAM DO 126p 22 lutego 2005 wałek 105 świątka 250 zl szelki shroth/zender czerwone 150zl bilstein na przód 170zl opony 135/70/13 zimowki nowka 4szt 200zl na gwarancji cena: jak wyzej telefon: 505123582 imię i nazwisko: Mrally adres: tychy województwo: śląskie e-mail: Mrally@buziaczek.pl



noja wlasnie te bilki zaklepalem wiec sie opytywalem