Omegas (Landi) vs Sequent (BRC) - co wybrać?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Co polecacie spoœród wymienionych w temacie instalek do zagazowania Toyoty Yaris z silnikiem 1,0?
Cena w zasadzie identyczna: Omegas z jednostopniowym reduktorem jest o 200 PLN tańszy, z dwustopniowym - dokładnie to samo (4900 PLN w Krakowie).
Skłaniam się do Omegasu z jednostopniowym reduktorem.
A tak BTW: czy sš jakieœ istotne wady reduktora jednostopniowego w porównaniu do dwustopniowego?
Nie ukrywam, że liczę na odzew croma1 ale oczywiœcie wszystkich użytkowników którzy majš jakieœ doœwiadczenia z którymœ z w/w systemów.

Pozdrawiam
  
 
witam. proponuję ci wybrać landi - renzo omegas i to z reduktorem jednostopniowym ze względu na małą pojemność samochodu.
  
 
Dzięki za radę - zwłaszcza, że potwierdza ona mój wstępny wybór
W poniedziałek umówiłem się na montaż Omegas-a z jednostopniowym reduktorem.
Dodatkowo zdecydowałem się na założenie dodatkowego niezależnego układu smarowania zaworów (lubryfikacji), bo ponoć do tych silników (ogólnie nowych japońskich) jest to wskazane.
Przy okazji - jak myślicie: naciągneli mnie czy rzeczywiście to smarowanie się przyda ?
  
 
A że tak zapytam po co to dodatkowe smarowanie ??
  
 
Bo podobno głowica w silnikach VVTi (gniazda zaworowe) jest wykonana z jakichs stopów, które nie najlepiej znoszą znacznie wyższą temp. spalania gazu. Dotyczy to także silników w hondach CRV i (chyba) Fordów focusów. Takie info mam od warsztatu, w którym będę gazował auto ale inne uznane krakowskie warsztaty też montują coś takiego.
Ten układ smarowania jest podobno z powodzeniem stosowany w Australii gdzie jeździ dużo japońskich i zagazowanych samochodów (podobno Australijczycy go opatentowali)

Pozdrawiam