Wałek XR3i POMOCY!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Skończył mi się wałęk w essim XR3i 1,6 na mechanicznym wilopunkcie (105 koni). Gość mówi, że ma wałek nowy do 1,6 ale na jednopunkciei że będą problemy z ustawieniem i że będzie bardzo słaby. Wałek do mojego ma rzekomo kosztować 780zl a na tyle mnie nie stać. Jest faktycznie taka różnica między tymi wałkami??? Proszę o pomoc bo sprawa pilna. Silnik hula w rajdówce a następna impreza niebawem!!! Chyba że ktoś ma może używkę do takiego silnika....
Pozdrawiam
Qzyn
  
 
To Ty chyba rozmawiales z nim o Motorcrafcie. Poszukaj zamiennikow. Ja do mojego dalem 380 chiba, niby to 1,4 ale nie moze byc takiej roznicy w cenie.
  
 
Tylko nie kupuj TRW. Raven i wielu innych cos o tym wiedza.
  
 
no wlasnie lepiej poszukaj jakiejs kompletnej glowicy
  
 
No jeśli hula w rajdówce... To tylko Schrack, ale tu chyba cena zaporowa...
  
 
No niestety Schrick z kompletem sprężyn zaworowych to wydatek rzędu 1500zł. A to by był chyba koniec moich startów w tym roku hehehehe.
  
 
a mozesz mi powiedziec jakie masz objawy z tym walkiem??
a druga sprawa to z tego co wiem to wszystkir na wtrysku maja taki sam walek jak mkv 1,6i , rs turbo ma inny.byle nie od gaznikowca.wilku powinien ci pomoc.
  
 
Starałem się jak mogłem
  
 
Hehe no wilk pomógł mi i to bardzo - chyba mu wiszę niezłego browara A co do objawów to jak autko szło jakiś czas na oesie na maksa czyli 500obr-odcięcie to motor zaczynał chodzić na 3 cylindry. Po zjechaniu jak sobie pochodził tak z 20 sekund na wolnych obrotach to wszystko wracało do normy i chodził idealnie. Do następnego oesu hehehe. Wymiana świec i kabli nic nie dała więc rozebrałem glowicę i się okazało że jedna z krzywek już praktycznie nie istnieje.
Pozdrawiam
Qzyn