MotoNews.pl
9 Numer głowicy[126] (48270/0)
  

Numer głowicy[126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przeglądałem stare posty dotyczace głowic w 126,ale nie trafiłem na to co mnie interesuje
Szukam mianowicie,gdzie na na głowicy wybity jest numerI od jakiego numeru szło juz stosowac bezołowówke.Mam głowice i nie wiem czy jest ona przystosowana do bezołowiówki
jedyny numer co widze to:
AK84M-650
Z góry dzieki za odpowiedz
  
 
lookne jutro to napisze bo ja mam przystosowana ale nie pamietam co pisze na niej
  
 
o ile wiem to nr byl podany dla silnika..a nie dla samej glowicy...
  
 
na głowicy nie ma takowego numeru numer jedyny który określał model silnika standard ,ekonomik itd. to numer silnika jego poczatek
  
 
Da sie inaczej dowiedziec z ktorego roku ta głowica??
Bo silnika dawno juz nie ma
  
 
Z tego co wiem, to na głowicach "bezołowiowych" była nabita data produkcji w takim kółeczku, natomiast na głowicy starego typu tego nigdy nie znalazłem. JA śmigam na starej głowicy i na 98 i jest ok
  
 
AK84M-650 to mi pisze i niby to jest to, tak slyszalem a ale dokladnie to nie wiem
  
 
głowice dostosowane do bezołowiówki pojawiły się w VII 1992.
jeżeli to nie był silnik od el i nieznasz jego Nr ser. od 6621475 to zorientuj się jaki jest koszt wymiany gniazd i zaworów bo chodzi o materiał z jakiego są wykonane, nowe są twardziele i policz czy masz chęć na modyfikacje
  
 
Koszt wymiany jednego gniazda to u mnie 40zł do tego zawory. Po przeliczeniu nie opłaca się robić starej a kupić uzywaną od el'a!! A co do numerów silnika to ja mam wyższy numer a głowicę starą.
  
 
ja też mam wyższy numer a głowica z roku 85 nie przystosowana
  
 
oki
jednak znalazł sie blok tego silnika i tam stoi taki numer:91760..
czyli powinna byc na bezołowiówke
A i jeszcze jedna opcja mam głowice taka max stara-gdzie wybite jest na niej tylko 650,bez E.
Ktora lepsza do przeróbek??
Dzieki za odpowiedz
  
 
to cos drogo, ja za wlozenie gniazd ssacych od cc700 (pod wieksze zawory) razem z ich szlifem zaplacilem 47zl
  
 
pozwolcie ze odswieze temacik
wrzucilem swoja glowice do miski z wrzatkiem i proszkiem do prania i pojawily sie oznaczenia:

AK84M 650
126CBOC 0000.76.00
FSM
N17
7541010

i teraz mam pytanie czy ten ostatni numer oznacza numer silnika z ktorego pochodzi glowica?? bo w sumie tez 7 cyfrowy,
jak duze jest prawdopodobienstwo ze to jest prawda??
  
 
Cytat:
2004-05-21 01:12:58, NAZIK pisze:
pozwolcie ze odswieze temacik
wrzucilem swoja glowice do miski z wrzatkiem i proszkiem do prania i pojawily sie oznaczenia:
(...)


Czary
A tak poważnie to ktoś mi kiedyś tłumaczył jak można poznać głowice do bezołowiowej - pokazywał coś na komore spalania, że między zaworami coś jest po czym można poznać, ale zupełnie nie pamiętam czy to był jakiś znak czy co. A może to była tylko jakaś jego teoria kosmiczna...
  
 
to jak z tym nr glowicy??
nie wiecie nic na ten temat??
potrzebne info
  
 
Nazik mamy podobne glowicetzn oznaczenia bo u mnie jest
126cboc0000.7600
N4
7641010
Dodam ze ten ostatni numer nie pokrywa sie z wybitym na silniku
  
 
uuu to lipeczka z deczka

trza sie bedzie gosci w auto szlifie popytac, moze oni cos beda kumali..
  
 
odkopuje bo sie nic niedowiedzialem z neta i z forum...
kupiłem głowice...i chce wiedzieć z którego jest roku
oto jej oznaczenia:
N15
126cboc00007600
7541010
ak84m
650
na spodzie głowy od strony komór sa jeszcze 2wa wybite oznaczenia(w kóleczkach) C i VIII (8mka rzymska chyba)

i inne pytanie:jedna prowadnica na wylocie jest nizej wzglądem reszty(reszta taka sama wysokosc) jest bardziej wbita...czy to czemus szkodzi??
licze na konkretne odpowiedzi
dzieki pozdrawiam
  
 
las rąk normalnie
  
 
po tych numerach nic się nie dowiesz.
a prowadnice wbij spowrotem.