Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2004-05-07 22:36:33 Kto mi powie czemu w malcu mi swirują wolne obroty , wymieniłem cały gaznik i dalej to samo , jak wkręce dysze powietrza na maxa to jest troche lepiej ale dalej kicha , tak jak by ciągnął lewe powietrze , jak wykreciłem swiece to są czarne , dodam jeszcze ze silnik jest swieżo po kampitalce. |
seba126 Fiat 125p Piekary Śląskie | 2004-05-07 23:14:54 masz zly sklad mieszanki paliwowo powietrznej, jesli sam nie potrafisz ustawic to jedz do mechanika , na analizatorze spalin ci to ustawi za 10zl |
![]() marcinzabrze Fiat 126p zabrze | 2004-05-07 23:18:31 łapie ci gdzies lewe powietrze |
![]() TomX_PL 126p Pszczyna | 2004-05-08 10:05:11 tez bym powiedzial ze lapie "lewe" powietrze.
JA mialem cos innego mi sie zepsuła ta dysza ktora odcina paliwo po wyłaczeniu zaplonu(sorki ale mam amnezje zapomniałem jak sie nazywała nie smiac sie). Troche zabawy z kabelkiem i lutownicą i po sprawie. ![]() |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-05-08 10:56:17 a moze w aparacie zaplonowym sie sciera metal i opilki robia zwarcie
??? to tez moze byc przyczyna |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-05-08 15:05:21 Zrób jeszcze raz gaźnik, ale tym razem porządnie. |
![]() TomX_PL 126p Pszczyna | 2004-05-08 18:09:00 No własnie B_A_D - elektrozawor... ![]() |
![]() Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2004-05-09 14:30:44 Gaznik wymieniłem , nawet cały aparat zapłonowy załozyłem z innego malca i dalej nic , zastanawiam sie czy nie jest zaduzy poziom paliwa w gazniku , na ssaniu chodzi super gozej jak sie pusci ssanie to zaczyna chodzic nie równo , nie wiem czy sie silnik czasem nie przegrzał albo uszczelki nie wydmuchało pod głowicą bo silnik jest swiezo po remącie , ale jak miezyłem kompresje to na 2 cylindrach jest po 10.5 atmosfer
![]() |
![]() York F&F Wolny Słuchacz :) Peugeot 307sw Przemyśl | 2004-05-09 14:49:34 Jesli masz elektroniczna dysze to odlacz kabelek i wsadz normalna dysze. Ja mialem podobne problemy jak Ty (autko tylko na ssaniu fajnie chodzilo). Odlaczylem kabelek, podwiazalem, wkrecilem zwykla dysze i autko jezdzi bez problemu. |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-05-09 17:20:01
tam nie ma większego gwintu ![]() w gaźniku masz najprawdopodobniej za duży poziom paliwa !!! |
![]() Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2004-05-09 19:01:46
![]() |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-05-09 21:16:58
Jemu chodziło o to, że są dwa rodzaje dysz biegu jałowego: te jednoczęściowe z wersji IMB i dwuczęściowe(dysza+elektromagnes lub wkręt) z S1A. |
kes OPEL ASTRA radomsko | 2005-02-21 20:27:05 spróbuj na odpalonym (ciepłym) silniku kręcić dyszą wolnych obrotów , tak jak tą od składu mieszanki(jeśli jest reakcjia) to musisz troszkę przygnieść gwint na dyszy od wolnych tak by się nie wykręcała i na pracującym (ciepłym) silniku wyrególować, to częste w 126 pozdro. |
![]() owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-02-21 20:29:44
spójrz na datę poprzedniego postu, myślę, że Pisiek już dawno sobie z tym poradził ![]() |