Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-05-08 08:41:49 Z tego co wiem górne mocowanie wachacza trzeba przespawać |
-SerU- Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2004-05-08 09:01:55 Trzeba, trzeba ![]() ![]() |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2004-05-08 12:01:30 To ja już bym wolał dystanse niż zabawe w takie coś. |
![]() Hubiszon Caro 1.6 GLE + LPG Radom | 2004-05-08 13:02:50 Z tego co wiem, to przedznie zawieszenie jest szersze ponieważ zastosowano dłuższą poprzeczną dolną belkę nośną. Dzięki temu waczhacze są identyczne, ale za to dłuższe są te wymienne końcówki kierownicze i dłuższe drążki reakcyjne. W każdym razie wymieniałem wachacze dolne i górne i specjalnie szukałem po katalogach żeby się upewnić. Wachacze (dolne i górne) do polonezów są jednakowe, natomiast drążki reakcyjne i końcówki kierownicze są w podwójnych wykonaniach. Belka nośna też jest od któregoś roku szersza, nie jestem pewien jak z odłegłością górnych wachaczy, ale ten parametr kopryguje się chyba przez dodanie podkładek odległościowych przy ustawianiu kątów pochylenia kół. Doraźnie można sobie poszerzać zawieszenie poprzez zakładanie dystansów pomiędzy felgi a obudowę łożysk [ wiadomość edytowana przez: Hubiszon dnia 2004-05-08 13:06:05 ] |
![]() Hubiszon Caro 1.6 GLE + LPG Radom | 2004-05-08 13:07:41 Osobiście mam poloneza z 1991 roku z wąskim przodem, ale za to z szerokim tylnym mostem (Lukas) na bębnach |
![]() Adamski Polonez 1,5 + LPG Wałbrzych | 2004-05-08 13:11:55 No to jak wygląda sprawa z dolnym wahaczem? Trzeba też cos spawać skoro wahacze są takie same? Jak to rozwiązałes u siebie SerU?? |
![]() Hubiszon Caro 1.6 GLE + LPG Radom | 2004-05-08 13:19:56 Jeżeli zachodzi potrzeba spawania, to raczej trzeba to robić w górnych wachaczach. A u dołu to trzeba wymienić belkę poprzeczną na dłuższą. Chyba że nie chce Ci się tego robić bo to trochę skomlikowane. Ale Wiesz co? poszukam w książce i dam Ci odpowieć za parę dni ? |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2004-05-08 14:23:31 Zawsze można kupić aluski takie jak ma Ronaldo, są tak zrobione że z wąskiego zawiasu robi się szeroki bez żadnych dystansów i przekładania zawieszenia. |
![]() ob-Piszczyk delta 1.6 DOHC 1991 ... Opole Lubelskie | 2004-05-08 14:43:15 dystanse to zabójcy łożysk (i tylnych półosi) - sam strciłem przez to dwie półosie (że rowera nie wspomnę...) ![]() faktycznie - wachacze są takie same - różnica to szeroka dolna belka i inaczej rozwiązane mocowanie górnego wachacza - te "rurki" |
![]() Adamski Polonez 1,5 + LPG Wałbrzych | 2004-05-08 16:25:27
Super będe wdzięczny! Może daj mi znać na gg: 4241335 czekam na odpowiedź.Jeszcze raz wielkie dzięki ![]() |
![]() Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-05-08 17:54:59 A może ktoś by się podjął dokładnego opisania tego wraz z obrazkami ilustrującymi najważniejsze szczegóły tak by każdy mógł to zrobić (a przynajmniej zrozumieć ![]() ![]() |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-05-08 19:45:45 Artykuł do WW by się przydał ![]() |
![]() Adamski Polonez 1,5 + LPG Wałbrzych | 2004-05-08 20:43:50 Jak już będe to robił to artykuł napewno skrobnę ![]() ![]() |
-SerU- Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2004-05-08 21:00:43 A ja już bandziora nie mam więc nie cyknę fotek, jak to wyglądało u mnie ![]() ![]() |
hajko Polonez Caro 2000 Warszawa | 2004-05-09 09:52:11 Co to za numer z tymi wahaczami górnymi? Ja u siebie wymieniałem zawieszenie bez przespawywania górnych wahaczy i wszystko dało się ustawić, choć muszę przyznać, że trzeba było sporo pociągnąć dolne wahacze za pomocą drążków reakcyjnych.
Choć może rzeczywiście trzeba będzie przerobić przednie mocowanie górnych wahaczy. Jak to wygląda w oryginale? Inne belki w nadwoziu? |
Woj-o772 Polonez Wrocław | 2004-05-09 10:57:40 No własnie - wachacze zostały takei same - zmienyłi się punkty mocować, a to głupiio, bo gdyby wydłużyli wachacze koła nie zmieniały by aż tak bardzo rozstawu i geometrii podczas uginania ![]() |
hajko Polonez Caro 2000 Warszawa | 2004-05-09 12:49:34 no tak, dowiadywałem sie wlaśnie, faktycznie punkty są przesunięte, czyli trzeba będzie dorobić i wspawać tulejki. a co do wydlużania wahaczy - im większa ich długość tym mniejsza sztywność(coś za coś) |