KM :-)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ile kucyków pod maską mają wasze krążowniki szos ?
  
 
Moja Corollcia ma seryjnie 75Kucykow z 1.3 12V silnik 2E-L czyli zadna rewelka, aczkolwiek ostatnio do konca 3. biegu trzymalem przy sobie BMW 2,4td (nie zartuje).
Myslalem zeby wykonac jakis ruch w kierunku modyfikacji podmaskowych btw (w starym polonezie siedzialem 3 tygodnie i szlifowalem na "szkło" kol.dolotowy, kol.wylot, zmienilem caly wydech, gardziele gaznika tez zrobilem idealnie gladziutke - nie mialem pojecia ile wtedy wiecej mocy uzyskalem, ale roznice bylo czuc juz na słuch, za kierownica wrazenia jeszcze lepsze)

Z tym, ze silnik poloneza ma spory niewykorzystany potencjal mocy, mojemu 2E-L takie zabiegi raczej nie pomogą, moglbym pokusic sie na zamontowanie strumienicy, tylko, ze nie mam katalizatora i nie ma mnie co za bardzo "dlawic".

Sorka za troche OT, ale jakos sie mi tak rozpisalo!!!
  
 
przy was moge powiedzieć,że mam 130KM,ale jak tak powiem komuś z moich stron to przez pół wieczoru nieidą do knajpy na piwo i wypytują się mnie,żebym wkońcu powiedział co tam jest podkręcone,a ja nieraz mam dosyć i czasem kity pociskam


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2004-05-08 16:16:28 ]
  
 
To ja powiem że mam zmierzone ~83 KM, 122 Nm i 820 kg, a potrzebuję więcej
  
 
Cytat:
a potrzebuję więcej



tu się zgadzam 100%,tylko jak przeczytałem o tym jak gość w MX-3 zrobił GT u J.CH i dało mu 0,1 sek do setki poprawe,to już naprawde stawiam tu ogromny znak zapytania(za 3200zł GT),bo mój silnik ma tych wad co ma seryjny motor ma jakoś mniej skoro żadny o tej mocy i masie niedorównuje to GT na niewiele się tu zda.Masa mojego bolida z paliwem przy rezerwie to 1200kg.(+-10kg)
  
 
No też czytałem bardzo różne opinie nt. wyników GT w różnych autach, generalnie Toyota (seria FE) nie bardzo się nadaje, chociaż silnik to silnik w końcu
U Ciebie stosunek waga/moc wynosi 9.23 a u mnie 9.88, a żebym mial taka relację jak ty to muszę mieć z 89 KM, tyle chyba da się wyrzeźbić No ale skoro bryka ci chodzi ponadstandardowo to trochę więcej Ci załadowali w Japoni towaru pod maskę
  
 
Cytat:
No ale skoro bryka ci chodzi ponadstandardowo to trochę więcej Ci załadowali w Japoni towaru pod maskę



Ten tekst mi się podoba super,jest w tym troche racji,że mam tego "towaru"z kopytami więcej.Zostałem poprostu chojniej przez fabryke obdarowany,a ten stosunek masy do mocy to jest 8,92 ,a nie 9,28,bo tak katalogowo to mam 133KM i 1190kg(np.bez zapasu).Ale ten stosunek dużo niemówi,mówi troche ale niedużo.Objeżdżam bryki co mają ten współczynnik równy 8 i nawet mniej więc to niedokońca jest taki wyznacznik.
  
 
Cytat:
Ale ten stosunek dużo niemówi,mówi troche ale niedużo.Objeżdżam bryki co mają ten współczynnik równy 8 i nawet mniej więc to niedokońca jest taki wyznacznik.


Nie no wiadomo, zestopniowanie skrzyni, umiejętność "wajchowania", opony (rozmiar,szerokość, "nadmuchanie"), sprzęgiełko, samozaparcie przy strzałach z niego i jeszcze parę rzeczy
  
 
Cytat:
Nie no wiadomo, zestopniowanie skrzyni, umiejętność "wajchowania", opony (rozmiar,szerokość, "nadmuchanie"), sprzęgiełko, samozaparcie przy strzałach z niego i jeszcze parę rzeczy





.....o tak,a efekt widać później w lusterku wstecznym
  
 
A ja mam ze 130 pare KMów, minus gazik ,minus automacik ale nie jest źle chociaż jak jeszcze troche powalcze mam nadzieję że będzie lepiej.
A co do wajchowania to dosyć często mam okazje śmigać V 850 T5 w automacie. Tam nie trzeba wajchować żeby podziwiać efekty w lusterku wstecznym .


[ wiadomość edytowana przez: stoned_crazy dnia 2004-05-08 17:54:52 ]
  
 
hmmm trudne pytanie
chomików>158
  
 
ja mam szczurków chyba 126 bo mam raczej juz silnik po modyfikacjach i co najgorsze co sei dopiero ostatno dowiedziałem mam jakis piprzony mikser w gazie co powoduje osłabienie w mocy nie tylko na gazie ale tez na benzynce czy ktos mi wytłumaczy dla czego
  
 
Cytat:
czy ktos mi wytłumaczy dla czego




Bo to jest tak jak byś starotwał z kimś w biegach na 100m i ty oddychałbyś przez słomke,a ten drugi koleś nie.On zapewne wygra,może jak by się wyglebił to masz jakieś szanse .Wiem,że chłopaki z tego forum mają zmodyfikowane miksery na sport,musisz pogadać z kim trzeba,to się coś zaradzi,ale i tak już niebędzie tak jak kiedyś na Pb.Wyobraż sobie np.że masz seryjną średnice dolotu dajmy na to 50mm(obliczona przez projektantów i poprzedzona badaniami(znając Toyote),a przez mikser masz już np.35mm.Oszczędzając jazdą rzeczywiście na tańszym paliwie tracisz na osiągach mając właśnie instalke IIgen.Ja zabardzo niewiem co ci bardziej napisać,przedstawiłem ci to obrazowo,ale zawsze możesz wziąść odpowiednią literature i poczytać co i jak i dlaczego i coś ztuningować w LPG.
  
 
to brzydko mówiac do dupy ;( pozdrawiam i dzieki za wyjasnienia ale to jak Konrad chce walczyc na sprincie przecież on też ma gazik
  
 
Cytat:
Ja zabardzo niewiem co ci bardziej napisać,przedstawiłem ci to obrazowo,ale zawsze możesz wziąść odpowiednią literature i poczytać co i jak i dlaczego i coś ztuningować w LPG.


Tia,zmienić mixer na z większym przelotem
Wogule im więcej powietrza tym lepiej ,także na gazie .Tylko że jeszcze trzeba potem umieć samochód wyregulować o co o wiele trudniej niż na zdławionym dolocie i dlatego panowie gazownicy idą na latwiznę Zazwyczaj sie wszystkim gaziarzom wydaje że jak
ktoś przerabia sobie fure na gaz to już go zupełnie nie interesują osiągi ,tylko ekonomia wyłącznie
pozdrawiam...
  
 
Cytat:
Zazwyczaj sie wszystkim gaziarzom wydaje że jak
ktoś przerabia sobie fure na gaz to już go zupełnie nie interesują osiągi ,tylko ekonomia wyłącznie
pozdrawiam...





No oni tak myślą.Jak zapytałem się ich,czy jak montawaliby mi Carince gaz to czy by szło dać mikser niewiele mniejszy od średnicy dolotu,a oni powiedzieli,że nieda się tak zrobić,że mikser malutki musi być,ale i tak pan straty mocy niepoczuje,bo to jest prawie niezauważalne(owszem,jak zmienia się biegi przy maksymalnie 3tyś obrotów,bo potem to jest przepaść) .Im się podczas normalnego montażu niechce bawić w eksperymenty i już.Trudno,zbieram na wtrysk,który jeszcze póżniej bym zchipował
  
 
Cytat:
2004-05-09 12:24:02, bisua pisze:
to brzydko mówiac do dupy ;( pozdrawiam i dzieki za wyjasnienia ale to jak Konrad chce walczyc na sprincie przecież on też ma gazik


damy radę, wpadnij na spotka to sobie pogadamy, nawet gaz nie eliminuje z walki, traktuje starty czysto hobbysticznie, ale pare fajnych raczey da się zrobić
  
 
U mnie coś ok 86 murzynów pod maską
  
 
silnik 7A-FE, "lean burn" 107 kucyków
  
 
Cytat:
2004-05-09 16:31:25, CarinaGTI pisze:
Cytat:
2004-05-09 12:24:02, bisua pisze:
to brzydko mówiac do dupy ;( pozdrawiam i dzieki za wyjasnienia ale to jak Konrad chce walczyc na sprincie przecież on też ma gazik


damy radę, wpadnij na spotka to sobie pogadamy, nawet gaz nie eliminuje z walki, traktuje starty czysto hobbysticznie, ale pare fajnych raczey da się zrobić



kurcze musisz mnie za tydzien przweiźć swoja bryczką