Program CarTest + przliczniki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bardzo sympatyczny programik do "teoretycznego" testowania samochodu (nie jest on może najnowszy ale.... ), bardzo dużo parametrów, wiele testów i wykresów.
Wielu pomyślnych pomiarów . CarTest

ps. Jak by ktoś mógł zapodać ten program na serwer klubowy to byłbym wdzięczny bo coś nie chce mi ostatnio na ftp'a wchodzić.


[ wiadomość edytowana przez: YaReQ dnia 2004-05-08 17:28:59 ]
  
 
Programik jest już na Klubowym serwerku

Car Test

730kB .zip
  
 
coś nie gra w tych przlicznikach

wedlug programu
130 km to 96,941 kW
a 96,941 kW to 126,0233 km

czemu tak???
  
 
Cytat:
2004-05-08 19:13:51, Sas_xr3i pisze:
coś nie gra w tych przlicznikach

wedlug programu
130 km to 96,941 kW
a 96,941 kW to 126,0233 km

czemu tak???



najlepiej było by zapytać autora voytee@kki.net.pl
  
 
Wiadomość z serwera pocztowego o2.pl

Z przykrością informujemy, że nie powiodło się dostarczenie wiadomości pod adres voytee@kki.net.pl

odpowiedź serwera docelowego:
host mail3.kki.net.pl[81.21.192.251] said: 550 User unknown in local recipients table. (in reply to RCPT TO command)



System pocztowy o2.pl
  
 
no cóż, każdy ma prawo sobie zmienić e-mail'a , ale przelicznik to tylko "dodatek" do programu CarTest (CT.EXE)
  
 
no autora nie da rady zapytać.

A rozbierznosci jak dla mnie sa bardzo duze,
przy 130 koniach az 4 kuce różnicy.

nie sprawdzałem jak z innymi jednostkami, czy tez sa takie bledy.

Ale programik CARtest jest bardzo wporzo. Tylko szkoda ze w metrycznym sa wartosci.




  
 
Przeliczenie sie zgadza, tylko to jest zalezne od uzytej normy:

1kW = 1,3596216 KM (metrycznie).DIN
1kW =1.341 HP (SAE)
1kW =1.379 BHP
1 KM=0,7355 kW.
1 KM=0,9863 HP
1 HP=1,0139 KM
  
 
uuułuuułuuuuu
wyzsza matematyka widze,
ja zawsze myslalem ze BHP, HP i KM to to samo.
a tu sie załamał mój swiatopogląd.
wiec zapytam. o so chozi? czym sie rozni bhp od hp?


  
 
Pomiar mocy silnika odbywa się w określonych, znormalizowanych warunkach. Warunki pomiaru są jednak różne w kilku normach. Według norm polskich i niemieckich podczas pomiaru mocy silnik jest wyposażony w kompletny osprzęt, włącznie z tłumikiem układu wylotowego spalin. Włoska norma CUNA przewiduje odłączenie filtru powietrza i układu wylotowego, a według normy amerykańskiej SAE pomiar mocy odbywa się bez osprzętu: filtru powietrza, prądnicy (alternatora), dmuchawy układu chłodzenia, sprzęgła, pompy paliwa i układu wylotowego. Dlatego moc wg CUNA jest nieco większa niż moc zmierzona wg PN lub niemieckiej normy DIN, a w przypadku SAE nawet do 20 proc. większa
  
 
no a ja nadal nie wiem czemu 96 kW to 124.8 hp
a 124.8 hp to juz tylko 93,06336 kW

Mnie uczyli ze jednostki sie przlicza w jedna i w druga strone i wyjdzie tyle samo.


  
 
W ogole napisanie takiego programiku to 5 minut roboty i jeszcze zrobienie takiego bledu, to programista musial byc niezly ciul. Chyba sam nie umie liczyc i stad ten blad.