| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
slayter Member Klubu Espero Espero TOTAL SERIA Warszawa | 2004-05-10 16:15:31 Witam,
A jakiego koloru było to Espero spod WSHIP? Do listopada zeszłego roku to mogłem być ja Niestety nie jestem już studentem tej szkoły - cholera! Ja nie jestem studentem żadnej szkoły, a powiem szczerze że fajnie było. W ogóle życie studenckie jest bardzo przyjemne - niestety te 5 lat za szybko minęło Co się tyczy wychodzącej rdzy to zawsze można coś z nią zrobić. Proponuję dobrze przeszukać forum wpisując na przykład w przeglądarce hasło SpeedR Pozdrawiam, slayter |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2004-05-10 17:08:53
... ewentualnie: TomekMydłowski Pragnę zauważyć, że najbardziej pozbawionym rdzy autkiem w naszym klubie (ze znanych mi w sposób naoczny) jest własnie Esperak Tomka Ja mogę posłużyć logistyką nt. usuwania ww. rudej cholery |
slayter Member Klubu Espero Espero TOTAL SERIA Warszawa | 2004-05-10 22:18:18 Witam,
Broniłem się u Waćkowskiego, specjalizacja Gospodarka Internetowa. Niestety nie kojarzę Twojego samochodu, ale nie ma się co dziwić - na uczelni bywałem tylko w sboty i niedzielę i jeszcze do tego , jak to pod koniec studjuff, miałem mało zajęć. Co się tyczy WSHiP to można pod nią zobaczyć co jakiś czas kilka bardzo ciekawych samochodów, nie wspominając o koreańskich torpedach Pozdrawiam, slayter |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-05-10 22:21:17 Ja być może od października wracam na WSHiP... Będzie nowa koreańska torpeda |
slayter Member Klubu Espero Espero TOTAL SERIA Warszawa | 2004-05-10 22:24:52 A co się tyczy samego tematu postu, to wszystko zależy od "stanu zaawansowania choroby pacjenta".