Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-12 15:25:06 Jeśli na wymontowanym...
To kreć na wejściu i licz obroty na półośce... ew. odwrotnie Hmmmm swoją drogą to przełożenia to ostatnio b.modny temat ![]() |
![]() Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-12 15:42:45
Hmmm jako że może być ciężko ustalić dokładnie 3,9 to ja bym się pewnie poświęcił i zakręcił 10 do 11 razy półośką |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-12 22:47:06 A jakby 2 osoby jednocześnie kręciły podniesionymi oboma kołami do przodu, a 3 osoba liczyłaby obroty wału? ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
profil-usunięty | 2004-05-12 22:57:31 a beda krecic rowno? ![]() ![]() |
profil-usunięty | 2004-05-12 22:58:35 ja mialem namalowane 10:43 czy jakos tak... |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-12 23:08:51 Do robreg:
To jesteś w komfortowej sytuacji, gdyż na podstawie danych odczytanych z obudowy mozesz dowiedzieć sie wielu szalenie ważnych informacji na temat przełożenia swojego mostu. Otóz 10 to ilosć zębów na kole na wałku atakującym (małe koło), a 43 na kole talerzowym (duze). Teraz jeśli podzielisz 43:10 to otrzymasz przełożenie swojego mostu. Bez kalkulatora powiem Ci że wynosi ono 4.3 i jest większe niż normalnie montowane w PN 1.6. Dodatkowo jako że znam Twój samochód i widziałem most to zdradzę Ci że pochodzi on z Poloneza Combi w wersji VAN (taka z kratką) Jełsi czujesz że mówie do Ciebie jak do idioty to pusc mi sygnał na komórkę ![]() ![]() ![]() ![]() P.S. Załapałem faze ![]() ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-05-12 23:10:42
no jestem pod wrażeniem!!! ![]() |
![]() adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2004-05-13 08:58:00 Poprawcie jezeli sie myle, ale wydaje mi sie, ze gdy jedno kolo (polos) jest unieruchomione to krecac walkiem atakujacym uruchamia sie drugie kolo (polos) z predkoscia 2 razy wieksza niz gdyby oba kola mogly sie krecic. Jezeli tak jest to na 43 obroty walkiem atakujacym kolo ruchome powinno wykonac 20 obrotow dla przelozenia 43/10.
Ja w ten sposob sprawdzalem przelozenie u siebie i wyszlo w miare dokladnie. Pozdrawiam Adamus |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-05-13 21:13:19 Adamus dokładnie tak, jak mówisz. Przełożenie jest nabite na obudowie dyfra tuż pod deklem. |
mati_lecha Miłośnik FSO Poznań | 2004-06-14 23:29:41 W Caro 1.6 GLIabimex jaki jest most ? |
![]() Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-06-14 23:32:35
Może być prawie każdy.... ew. Adamus może spróbować ustalać po numerach nadwozia... |
Nabauab Miłośnik FSO Polonez, Tico i Room ... Stargard | 2004-06-14 23:36:52
Seryjnie 3.9 |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2004-06-15 00:17:50 ja mam nr nadwozia ABF wiec F to musi byc most i raczej jest |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2004-06-15 00:57:30 litera F to przelozenie mostu 10:41
R to 11:43 .a moze nie , w koncu ja mam naped na kolo zapasowe,a pod mostem plynie rzeka hehehe |
![]() adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2004-06-15 12:40:00 PN 1.6 zawsze mialy most 3,9.
Zdecydowana wiekszosc PN 1.5 miala 4,1 Pozdrawiam Adamus |
![]() predki Miłośnik FSO Coupe, Caro+, Classi ... Pruszków | 2004-06-15 15:47:27
Oj chyba nie bo w poldku Caro z 1991 roku w numerze nadwozia te trzy litery to było CBH, gdzie CB to silnik a H to właśnie przełożenie oraz skrzynka. Chyba że klucz do trzeciej literki jest bardziej rozbudowany niz przypuszczam. |