Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Krupek F&F Sympatyk wujek Borat Bialystok | 2004-05-17 23:25:12 mam taki problem -bo zalozylem taki przycisk od duzych maszyn elektrycznych-taki czerwony z chromowana obwodka-chce zamiast krecenia kluczykiem odpalac furke-i teraz gdzie podlaczyc te 2 przewody?? ![]() ![]() ![]() |
![]() M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2004-05-17 23:58:46 Mysle ze przydalby Ci sie schemat elektroniki fiata...tam jest ladnie rozpisane co gdzie jak..pozdroowka |
![]() Krupek F&F Sympatyk wujek Borat Bialystok | 2004-05-18 00:30:59 no oczywiscie ![]() ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-05-18 02:04:02 Zlokalizuj kostke stacyjki (odkrycie ![]() ![]() ![]() Jakbyś nie wiedział jak go wpiąć to później opisze. W kostce stacyjki w położeniu "rozruch" zwierane są przewody czarny z czerwonym. Ten który idzie na rozrusznik możesz odciąć i podpiąć do przycisku, do drugiego (tego ze stałym +12) musisz się już niestety dopiąć i ofcoz to co dopniesz tez do przycisku. Ja bym jednak stanowczo odradzał taki wariant - nawet po wyłaczeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka w każdej chwili bedzie można kręcić rozrusznikiem. Dlatego polecam zastosowanie wspomnianego przekaźnika. Jak go podłączyć napisze jak się wyśpie bo już nie pora na myślenie ![]() |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-05-18 13:30:22 no dokladnie tak samo jak piszesz,tylko ze zamiast stykac te przewody od rozrusznika to laczysz je w przycisku i on je styka
|
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-05-18 13:31:46
![]() ![]() Jak ktoś ma schematy to niech napisze jak to kolorami idzie bo moja kostka jest przypalona i nie bardzo moge nawet miernikiem sprawdzić co z czym się łączy. Albo zarzućcie linkiem do tych schematów na sieci...
No jeżeli fakt, że każdy bedzie mógl sobie kręcić rozrusznikiem nie mając kluczyków, bo prąd będzie na przycisku przez cały czas (chyba że odłaczy się aku) to jest to najprostszy sposób. Jak akumuator mocny i auto bez problemów zawsze odpala to nie trzeba się męczyć (jeśli tak można nazwać tę prostą czynność) z odłaczeniem innych odbiorników w momencie startu. Jak byś nie zrobił to jeśli już będziesz miał odpalanie z przycisku to mam dla Ciebie chyba dość ciekawy pomysł na dodatkowe zabezpieczenie wykorzystujące ten fakt. Jak chcesz coś więcej to wal na priv ![]() [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2004-05-18 13:42:07 ] |
![]() Krupek F&F Sympatyk wujek Borat Bialystok | 2004-05-18 16:17:16 juz dziala!!dzisiaj kolega podlaczyl to....wlozyl 2 przewody wychodzace od przycisku do kostki -bodajrze czerwony i czarny czy cus takiego...i dziala ![]() ![]() |
_dOMAN F&F Sympatyk Polo 6n Bydgoszcz | 2004-05-18 16:18:31 No no no , spodobal mi sie ten pomysl z tym guziczkiem ![]() ![]() ![]() Nio to jeszcze poczytam co tu opiszecie i pomysle.... ![]() POZDRAWIAM |
![]() TAd3o Fiat126 & Lancia Delta Szczecin | 2004-05-18 17:22:33 Koles ma tak malca odpalanego niezly bajer ![]() ![]() |
![]() wuszy 126P Two in one Rybnik | 2004-05-18 18:54:14 Jak jush odpalanie na przycisk to może pomyśleć nad całkowitym wyeliminowaniu stacyjki ![]() ![]() ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-05-18 22:12:30
![]() ja mam na guzik, ale ostatnio zasłyszałem, ze w którejś furze jest lepszy bajer: naciskasz guzik raz i rozrusznik sam się rozłącza, gdy auto zapali ![]() ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-05-19 01:16:47 No faktycznie, to by było fajne. Najlepiej byłby mieć jakiś czujnik w sprzędle jednokierunkowym rozrusznika, ale to raczej nie wykonalne. Jednak pomysł sam w sobie mi się podoba. Chociaż IMHO lepszy byłby przycisk który służyłby do odpalania i gaszenia - jeden przycisk "start/stop" jak np. w nowych BMW i wielu innych plastikowych autkach. Jakies pomysły na ten wariant? ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-05-19 01:35:22
![]() ![]() ![]() |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-12-13 19:47:45 Odswierzam watek bo bede cos podobnego robil u siebie. Moja koncepcja jest taka:
1. podwojny regulaminowy "hebelek" czyli glowny wylacznik pradu odcinajacy akumulator i dodatkowo obwod zaplonu (wymog regulaminu) 2. Przycisk do rozrusznika (moze dzialac zawsze, bedzie odcinany glownym) 3. Wlacznik pompy paliwa 4. Wlacznik zaplonu (nie wiem czy nie zrezygnowac z niego skoro bedzie specjalny 2 hebel od tego...) 5. Wlacznik wentylatora chlodnicy 6. Wlacznik korekcji zaplonu dla modulu STR14 7. Wylacznik alternatora (zeby pracowal bez obciazenia) Hebelki beda polaczone linka wyprowadzona na zewnatrz, albo bedzie 1 wylacznik 4-punktowy jak znajde tanio. Wtedy konieczny maly wylacznik zaplonu. Moje pytanie dotyczy glownie tego jakie znacie fajne "oldschoolowe" przelaczniki tych 3 rodzajow tzn. hebelek, "czerwony guzik" i jakis dwupozycyjny ktory sie nie przelaczy od drgan, najbardziej mi sie widzi taki z 2cm cienkim "pretem", najlepiej z zabezpieczeniem jak w samolotach ![]() O co pytac w sklepach, ile to kosztuje itd. Wiem ze hebelki to chyba z Nysy sa fajne, Gadzio ma. Poza tym jakies fajne patenty z przekaznikami tez sie przydadza... Z gory dzieki za pomoc ![]() |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-12-13 21:40:19 Dzieki Poochaty ![]() Piszcie z czego (tzn. jakich koparek ![]() |
![]() PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-12-13 23:26:02 do krakowa ostanio saab przylecial idz do muzeum napewno sie cos wykreci fajnego ![]() ![]() ![]() zarcik ![]() maja tego na gieldach sporo. kiedys widzialem takie przelaczniki (chodiz mi o te guziki do zapalania) tych od samolotu to nie widzialem. a takie zwykle metalowe z pretem sa na gieldzie elektornicznej na balickiej rozne rozmiary. |