Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-19 00:10:36 Mozę paliwo cofa sie do baku? Ale w końcu w komorze gaźnika tez cos powinno być. HGW - to wymaga zbadania na żywo. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-05-19 00:50:47 u mnie tez tak jest (GLI), wg mnie zimna pompa paliwa jest dosc stara i nie wyrabia
olo, kolega ma Plusa |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-05-19 18:01:00 ja tez mialem cos takiego - pomogla regulacja zaplonu. Chociaz do dzisaj czasem mu sie cos takiego zdarzy - ale juz sporadycznie |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-19 19:54:51 On ma wtrysk
Do autora: Na przyszłosc - jeśli coś opisujesz to napisz dokładnie jaką masz wersje silnika (bądż rocznik samochodu) To pomaga ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-05-20 18:42:44 no tak - wtrysk to inna psrawa nie doczytalem - sorki |
will Miłośnik FSO ford scorpio krakow | 2004-07-16 13:39:43 witam Panowie ja mam takie dziwne pytanie!!!!jak zostawie autko na benzynie to po postoju np. do rana jest problem z odpaleniem tzn mozna krecic i krecic i nic.ale jak otworze maske podniose filtr benzyny i benzynka zleje sie na dol filterka to pali od kopa???czy mam wymienic filterek jak myslicie??? pozdrawiam. |
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2004-07-16 13:46:48 Filterek można zmienić kosztuje gorsze. Ale wydaje mi się że już pompka nie podaje odpowiedniej ilości paliwka. Sprawdź membrany, zaworki w pompce i popychacz.
|
will Miłośnik FSO ford scorpio krakow | 2004-07-16 13:50:12 chodzi mi oto ze benzynka jest w filterku tylko na gorze jak lekko podniose splywa na dol i jest ok odpala od kopa????to mnie zastanawia.
[ wiadomość edytowana przez: will dnia 2004-07-16 13:51:13 ] |
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2004-07-16 13:53:47 To zmieniaj filterek.
|
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-09-12 17:10:02 ojej jak jest OK to po co szukać przyczyny?
jak teraz pali dobrze to dobrze |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-09-13 23:59:52
nie byłbym taki pewny |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-09-14 00:02:40 no bez jaj - za ciasno nie może być! |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-09-14 00:05:39
ze 0,15 to nie jest za ciasno? |
crisross PolonezCaro1.5 GLE+LPG Wrocław | 2005-09-14 14:11:52 Za ciasno uważam, że nie jest. Dane regulacyjne są wzięte z książki obsługowej do tego auta. Głowica ma utwardzane gniazda zaworowe i można lać benę bezołowiową. No fakt nie ustawiałem dokładnie tak jak jest podane troszkę mniej około 0,01-0,02 bo w przeciwnym razie strsznieby klepało. Poza tym ustawiałem już wiele razy i jest ok. Przecież gdyby było źle ustawione silnik miałby różne obroty, a tak nie jest.
A poza tym chyba niema sensu już kontynuowac tego wątku. Dzięki za spostrzeżenia i pozdrawiam. |
elltry Polonez Caro / Nissa ... Skarżysko-Kamienna / Warszawa | 2006-07-11 00:38:08 Tak jak w temacie tzn. zawory zostały wyregulowane należycie ale poldek stał się mniej elastyczny i ciężej mu zapalić. Oczywiscie wszystko na LPG, na benzynie niesprawdzane. Co może być przyczyna takiego stanu rzeczy?? Co radzicie- regulacje gazowni, zapłonu czy moze coś innego?? |