Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kuba A Zawieje i nie zamiecie | 2002-11-16 20:21:44 Witam ponownie!
Chcialem zapytac czy korek spustowy (do spuszczania syfu z parownika) jest to duza czy mala srubka??? Ponoc mozna ja odrecic palcami albo kombinerkami ???(tak jest to opisane na stronie: www.lpg.mtl.pl) Jak wyglada taki korek u was??? Pozdrawiam!!!! ![]() ![]() ![]() |
![]() 3LiTe Miłośnik FSO Był PN jest NU II 2.0 Warszawa-Bielany | 2002-11-17 12:39:04 U mnie jest to plastikowy korek (nagwintowany) , i odkręcam go kombinerkami (lekko idzie) a dokrecam palcami. |
damco Polonez Caro Plus + ... Sosnowiec | 2002-11-18 08:38:24 Dzieki ![]() ![]() |
![]() thaniel Miłośnik FSO Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2002-11-18 08:46:16 U mnie byl metalowy paluchami spokojnie sie odkrecal
pozdr |
damco Polonez Caro Plus + ... Sosnowiec | 2002-11-18 08:49:05 OK, sprobuje go znalezc, thx ![]() |
![]() myk Miłośnik FSO Polonez Caro PLUS 2. ... Wrocław | 2002-11-18 09:28:04 Witam.
Powtórzę za kolegami. Plastikowy, radełkowany, jest na dnie reduktora. Powinien się dać odkręcić palcami, jak nie to delikatnie kombinerkami ( ostrożnie wkręcać - bo gwint też na plastikowy ). Nie trzeba zakręcać gazu na butli. Koreczek ten otwiera dostęp do ( i tu nie jestem pewien drugiego albo trzeciego stopnia reduktora - w zależności od producenta ) a tam już nie ma gazu pod ciśnieniem. Tak że bez obaw. Najlepiej spuszczać szlamik na ciepło - łatwiej i więcej wycieknie. To chyba tyle. ![]() |
![]() kuba A Zawieje i nie zamiecie | 2002-11-18 10:58:56 Witam
I dzis rozwiazalem problem korka ! (przy pomocy specow z legnickiej) Jest tak: w instalacji landi (z kompem) jaka posiadam, korek spustowy to metalowa sruba na klucz alana (imbus) nr 6. Trzeba uzyc imbusika i jeszcze czegos zeby toto ruszyc z miejsca. korek jest na dole, ulozony w ten sposob: jesli sruba mocujaca jest po lewej to korek po prawej. szlamu wylecialo duzo. Teraz mam jeszcze pytanie: czy jesli szlam nie byl spuszczany jakis czas, to moze pojawiac sie tez w jakis innych miejscach w instalacji np sillnik krokowy gazu , przepustnica itp? i czy da sie to jakos wyczyscic? (wpryskujac eter np?) Kuba&Al |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-08-02 23:28:25 Co by ci tu poradzić chłopie....
Może najlepiej zrobisz jak skorzystasz z wyszukiwarki |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-08-02 23:31:39 Ten czarny plyn to tzw kondensat - jest to produkt przy przechodzeniu LPG ze stanu plynnego w lotny. Co jakis czas trzeba to spuszczac z reduktora. |
arnoldek chrzanow | 2004-08-02 23:39:52 aha, to juz cos wiem! Powiedz mi jeszcze jak to zrobić? gdzie mam odkręcić jakąś srubę? tą CHYBA POD SPODEM NA IMBUSA? |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-08-02 23:42:20 Tak pod spodem; moze byc imbus albo zwykla szesciokatna glowka. |
arnoldek chrzanow | 2004-08-03 00:14:01 jescze raz dzięki, a w ogóle daje coś to?
tzn mniej pali? czy cos innego? |
arnoldek chrzanow | 2004-08-03 19:41:12 no to juz wiem prawie wszystko na ten temat. Dzięki, ale jeszcze napiszcie czy daje coś to? czy to tylko taka potrzeba. |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-08-03 19:47:42 Podobno szlam skraca zywotnosc membran dlatego warto go spuszczac |
arnoldek chrzanow | 2004-08-06 09:27:40 Wyobraźcie soie wczoraj chciałem spuścić tn szlam, bo nie spuszczałem chyba po przejechaniu z 80 tys.
i Nic nie wyleciało??? Jak to możliwe?? |