Erg zaślepić ? i wskaźnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam serdecznie
mam instalację brc z 140kw z silnikiem
krokowym 100 tyś km(daewoo espero 1, od dawna
silnik miał nierówne obroty biegu jałowego i na pb i na lpg pojechałem do gazowników na regenerację reduktorka i stwierdzili że silnik ma nierównomierne obroty kazali pojechać
do serwisu daewoo tam facet podpiął
komputer i ok niby obroty równe
ale powiedział że trzeba zaślepić zawór
erg bo znowu będzie źle ponoć albo
pb albo gaz wyciągnąłem to erg i co zaślepić jeden otwór okrągły a drugi prostokątny zrobiłem podkładkę zakrywającą ten prostokątny i teraz to już nie wiem czy dobrze zrobiłem a może diagnosta naopowiadał mi głupot .proszę o pomoc
i co to jest erg
ps
jest jeszcze jeden problem wskażnik poziomu paliwa(pb) pokazuje na max i swieci rezerwa ponoć sam jest sprawny tylko zwarcie gdzieś
we wiązce przewodów może ktoś miał coś podobnego i wie w którym miejscu może to występować
trend

 
 
Widać nikt nie ma pojęcia na ten temat.

Nie napisałeś której generacji masz instalację...przynajmniej czy sam musisz przełączać z PB na LPG, czy robi to za ciebie komputer?

Ja o żadnym zaślepianiu ERG nie słyszałem, może MaciekGT coś poradzi......


Pozdr.
  
 
ERG? Moze EGR? Engine Gas Recirculation czyli zawór recyrkulacji spalin. Było już o tym na forum.

RS
 
 
tak egr taki okrągły pomiędzy wtryskami madi in usa

 
 
a ja tam tylko powiem .........





.....gaz to zło.......










.....
  
 
odpowiem tak
zaślepiłem pojechałem do gazowników ustawiłem
i teraz nawet na 2 biegu udaje się zapiszczeć
silnik na gazie pracuje jak złoto .
p.s.
morał nie należy oszczędzać na gazie i zaciągać śmieci ze zbiornika lpg, pb zresztą też .