Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-05-21 08:45:48 witam otóz jestem własnie na etapie rozbierania silnika i spotkała mnie całkiem miła niespodzianka otóz okazało sie że jestem pierwszym który rozbiera ten motor ponieważ wszedzie są jeszcze plomby z lakieru nie ruszane od nowości , więć tak chodzi mi o to że na tłokach mam w cholere nagaru nie wiemjak się tego pozbyć co poradzicie ??? taki sam problem mam z głowica , głowica jak fabryka nigdy nie planowana widac nabite cechy które przy planowaniu by znikły , brak peknięć miedzyzaworowych szczelne zawory sprawdzane naftą ![]() doradzcie mi jak usunąc ten cholerny nagar bardzo prosiłbym o namiar na jakiś warsztat w którym wymienią mi zawory ssące na większe (może ktoś wie jaka to kwota pieniędzy) |
![]() sFiatowiec F&F Sympatyk 125p; 126p Częstochowa | 2004-05-21 09:11:38 szczotka druciana i wiertara... w trudno tostępnych miejcach jakiś skrobak... moze spróbowac twardym drewnem i zwykłym olejem silnikowym... nawet nieżle schodzi a pewnie ci trochę ![]() |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-05-21 10:30:55 a czy oplaca sie usuwac nagar z tłokow bez ich wyciagania z silnika??
tylko sciagnac glowice i potraktowac szczota druciana na wiertle?? chodzi mi o to czy moga sie paprochy dostac i uszkodzic nam np. gładzie cylindrow?? oczywiscie wykonywałbym to w ZZ ![]() |
![]() sFiatowiec F&F Sympatyk 125p; 126p Częstochowa | 2004-05-21 10:42:02 zdejmij głowicę, tłoki w ZZ i szmatą nasączona olejem... trochę sie trza narobić ale jak pociagniesz szczotą to będą drobinki nagaru i powłazi między tłok i cylinder... trzeba by zdjać cylinde, czyscić pierścuinki i rowki, a po co ... wszytsko rozpusci olej... [ wiadomość edytowana przez: sFiatowiec dnia 2004-05-21 10:50:05 ] |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2004-05-21 12:10:36 gdzies wycztalem albo mi sie cos w glowie powalilo, ze nagar schodzi pod wpływem szkła wodnego w jakims stopniu rozmajonego z woda. moze dzisiaj to sprawdze. bo mam jakas glowice z nagarem i szklo wodne. |
![]() LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2004-05-21 13:06:14 a co to jest szkło wodne?? wódka w kieliszku ?? ![]() |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-05-21 13:25:26 Z tloków usuwałem maszynka do czyszczenia drewna papier wodny 400 i jazda minuta i po robocie - polewałem tylko wodą ....
Głowice robie juz dłuzszy czas z nudów - kiedys paliwo stanieje i ja wsadze - ja uzywałem srubokreta papieru scierego i past 1 , 2 ,3 Do tego szczoteczka do zebów elektryczna za 9,99 z super marketu !! ![]() |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2004-05-21 13:44:44 z głowicą już po problemie oddałem ja do autoszlifu zmienią mi zawory ssące na większe oraz splanuja z nominału 2,5mm |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-05-21 13:49:42
![]() ![]() ![]() |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2004-05-21 17:09:18
do jakiego autoszlifu? na cystersów?? a co z wałkiem, jakie jeszcze modyfikacje planujesz ja zamowilem u blokusa uszczelke miedziana, i planuje 2.0 z wybraniem przy ssacych i polerka wszystkiego co sie da no i 98 chyba myslicie ze na 95 bedzie stukało?? mam stary typ wałka, 117/190/dyfuzor, dolot itp silnik przejechane 250kkm, pierscienie wymieniane jakies 25kkm temu, ciekawe czy na tłoku jeszcze jakies sprezanie jest ![]() no nic przekonamy sie poźniej i sprawdzi sie czy do stukowego lepszy nowy czy stary wałek acha i potrzebne mi info do postu obok "numer głowicy[126]" |