[126] Pali za dużo....

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mój 126P pali między 7/8 l !!!! Maledwie 16 lat i przejechane 20 tys km.
Macie jakieś pomysły dlaczego aż tyle muszę do niego wlewać

Ps. Czytając wcześniejsze posty muszę powiedzieć, że również mam problem z "gubieniem mocy" przy prędkościach powyżej 60km/h. Wymieniłem już dosłownie wszystko - łącznie z pompą paliwową i gaźnikiem. Pozostał tylko zbiornik paliwa i kabel zasysający - liczę, że to pomoże

[ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-05-21 15:22:36 ]

Aha, jeszcze jedna sprawa. Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o samochody, więc wszystko robię ze swoim znajomym, który jest mechanikiem. Jednak chciałbym pozałatać ten wrak /wygląda nie najlepiej/ i położyć nowy lakier.

Wie ktoś w jaki sposób się do tego zabrać i czym najlepiej ścierać rdzę i jaki elementem czy płynem zalepiać zdartą, wyszlifowaną, wcześniej skorodorowaną część auta ???

20 tys km ??? A kto tym autem jeździł ???
Ja bym obstawiał że poza brakiem regulacji gaźnika zaworów i zapłonu, może to być wina nagaru. Jeśli auto jeździło tylko na minimalnych obrotach, co wcale nie jest takie ekonomiczne i zdrowe.
Poprawcie mnie jak sie mylę.

A co do lakierowania sam chcesz to robić ??
Rdzę najlepiej zdzierać szczotką drucianą na wiertarce a potem na to podkład lub HAMERITE.

Silnik był czyszczony niecałe 3 miesiące temu /generalnie wszystkie elementy zużute, bądż takie, które były podejrzane o złe działanie zostały wymienione - duża większość, przynajmniej tak sądzę gdyż z perspektywy wydania ponad 600 zł, a tyle właśnie to wszystko kosztowało wydaje mi się to idealnym skojarzeniem/. Więc być może jak mówisz to wina zaworów, na 100% nie nagaru.

Tak, sam chciałem popracować nad załataniem dziur w karoserii, ale nie wiem jak mam się do tego zabrać.