Silnik 1.4 TC to dobra i chętna do współpracy jednostka o mocy 75KM, która miałem zamontowaną przez około rok w moim kancie, mam jeszcze parę gratów chyba. Po modyfikacjach: tłoków, korbowodów, głowicy, wałków, wydechu, zamontowaniu ciekawego gaźnika silnik kręcił się w okolicach 8 tys. obrotów, trudno dokładnie powiedzieć, bo obrotomierz mam do 7,5tys.
Raczej nie jest prosto o części do tego silnika, bywają, można zciągać koszty raczej śmieszne, ja trafiłem na uszczelke pod głowicą w hurtowni za 14zeli 2 lata temu. Wałki rozrządu można (najlepiej po modyfikacjach) przekładać do dowolnych jednostek nawet 2.0 z tym, że charakterystyka pracy będzie conajmniej interesująca

. Moje pierwsze 2.0 darło niesamowice od wolnych obrotów do ok 4 tys., ale to takie małe eksperymenty.
Koło zamachowe z 1.4 dobrze komponuje się z silnikiem 2.0, ale trzeba rozwiercić z 8 na 10 śruby mocujące. To tyle na razie.