KALENDARZ FSO 2005 - pierwsze zdjęcia !!!

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam na imię Robert i jestem dość mocno poje....ny na punkcie FSO. Mimo, że nawet nie jestem członkiem FSOAK, to od pewnego czasu dość często zaglądam na tę stronkę. Ale przejdźmy do sedna, oprócz tego jestem też fotografem, specjalizuję się w samochodach, i może zabrzmi to nieskromnie to jestem w tym dość dobry. Dysponuję profesjonalnym sprzętem i studiem fotograficznym, Od dłuższego czasu przymierzam się do zrobienia profesjonalnego kalendarza z Polskimi Samochodami, Myślę że znajdę 11 - (pierwsza jest moja Warszawka - patrz profil) fajnych ORYGINALNYCH autek. I tak sobie myślę, że gdzie jak gdzie ale tu , czytaj wśród FSOmaniaków jest szansa na oszacowanie popytu, a poza tym znalezinie kilku obiektów do zdjęć. Myślę że należało by też zastanowić się co to powinno być, moja propozycja to
1. Warszawa M20
2. Warszawa (sedan kombi albo pick-up)
3. Syrena (100-104)
4.DF klasyk ~68-71
5.DF MR~76-79
6. DF FSO 1500 kombi albo inny z końcówki
7. PN klasyczny Borewicz
8.PN Coupe
9. PN Kombi
10 Truck ale starszy
Nie wiem może jeszcze jakąś Syrenę i wawkę
Proszę napiszcie mi swoje opinie,
Jest jeszcze wiosna, ale chciałbym już powoli się za to wziąć, nie wiem co na to władze FSO AK, Ale kalendarz wcale nie musi być pod auspicjami FSO AK, ale może było by miło

Mógłbys umiescic w tym kalendarzu fotke mojego auta. wlasnie koncze za tydzien kapitalke ,wiec bedzie na co popatrzec Jak cos to podaj maila

Witam, moim zdaniem super pomysl warty zrealizowania pozdrawiam

Cytat:
2004-05-24 18:18:29, Kyniu_FSO pisze:
Mógłbys umiescic w tym kalendarzu fotke mojego auta. wlasnie koncze za tydzien kapitalke ,wiec bedzie na co popatrzec Jak cos to podaj maila

W razie jakby co tom20@op.pl

Mi się równiez podoba ta koncepcja.No i służę kombiakiem

NIe ukrywam, że najbardziej zależało by mi na total oryginałach, ale szczerze dziękuje za zainteresowanie

Kalendarz powiadasz...