MotoNews.pl
  

[panda/bis/cc700?] regulacja i remont gaznika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!

tak jak napisalem mam problem z regulacja gaznika. polega on na tym, ze nie wiem jak to zrobic:)))).
wstepnie ustawialem analogicznie jak seryjny maluchowy ale zdecydowanie slabo to wychodzi. obroty plywaja, skacza, silnik gasnie albo wchodzi na wysokie obroty.
potrzebuje wszelkich informacji na temat regulacji takiego gaznika. przydatne by byly tez wskazowki na temat regeneracji, uszczelek, na co zwrocic szczegolna uwage (bardzo mozliwe sa nieszczelnosci i "lewe powietrze" patrzac po objawach). z gory dzieki!

ps: moze ktos w krakowie bawil sie juz w remont takiego gaznika? ewentualnie ile kosztuje to u specow i kogo mozecie polecic?
  
 
Primo, czy dolot wygląda tak jak wyglądał przedwczoraj? Bo jeśli tak to żadne regulacje nie pomogą - raz łapie lewe powietrze, raz ssa tylko z puszki :-/


ps. najważniejsze.... co ze stukowym?
  
 
Ja jak zwykle sie wpierszego maja w temat. Sorry
Ja w cieniasie 700 starych mam taki problem że jak sobie postoi przez nicke to odpala za 10tym razem (tzn zaskajuje od razu ale gaśnie) Ale jak już pochodzi to pali na dotyk. Filtry kable itd wpożo, ssanie działa. Jeździ normalnie (czyt ganiają mnie maluchy)
What da fuck ??
Pomożecie ??
z góry dziękuję.

Mountez dla mnie regulacja gaźnika w maluchu to pikuś. Ale jak zacząłem regulować cieniasa to po 15 minutach chciałem sie zastrzelić. Tam jest na tyle patentów które muszą wspułgrać ze sobą że to już nie jest takie proste.
  
 
Cytat:
2004-05-24 23:22:59, _Szary pisze:


Mountez dla mnie regulacja gaźnika w maluchu to pikuś. Ale jak zacząłem regulować cieniasa to po 15 minutach chciałem sie zastrzelić. Tam jest na tyle patentów które muszą wspułgrać ze sobą że to już nie jest takie proste.



Toż to mountez wie...
i dlatego pyta...

z poważaniem

mec pomarancza
  
 
bylo pare typow gaznikow...nawet japonskie...sprawdz narpiew jaki masz typ gaznika...
  
 
oznaczenia na gazniku to (nie pamietam dokladnie kolejnosci ale powinno wystarczyc dla tych co sie orientuja): weber DGF 30/1

help me bo czuje sie bezsilny:)

ps: schwepes stukowe chyba mniejsze, ale nie jezdzilem duzo bo mi go szkoda - strasznie go meczy ten gaznik. dzis wracam do garazu i poki tego nie zrobie to nie bede jezdzil.
  
 
Napisz dokładnie jaki gaźnik i z czego. Dostępne modele to:
- z Pandy: Weber 30 DGF 1/150
- z BISa: Weber 30 DGF 3/150 lub 4/100(ewenement)
- z CC700: Weber 30 DGF 7/750

Co do dwóch ostatnich to trzeba pogrzebać w książkach(do BISa mam w domu).
  
 
z Pandy: Weber 30 DGF 1/150

heh, wiedzialem ze bylo 30 i ze 1;)
  
 
uuuup!

nadal aktualne

prosze chociaz pare zdan jak to regulowac...
  
 
mountez a nie myślałeś żeby uderzyc do gości który robi gaźniki na jana pawła może on by ci pomógł w tej kwestii
  
 
Doślę Ci te skany! Możesz obwiniać jedynie swój serwer pocztowy.
  
 
Dzieki wielkie Krzemowy!
dzis pobawilem sie gaznikiem, ustawilem parametry ktorych wczesniej nie znalem.
zostalo zalozyc "dolot". i tu mialbym prosbe. potrzebuje kupic/pozyczyc/wydzierzawic od kogos kto ma bisa ta puszke zakladana na gaznik. chce zobaczyc jak to pasuje u mnie. wiem ze w bisie jest to montowane na szpilce, ktorej w pandzie brakuje ale mysle ze to najmnijeszy problem. jesli ktos moglby dorwac taka puzke na szrocie - takze prosze o informacje.

ps: z czesciami do serii jest jednak duzo latwiej...
  
 
Cytat:
2004-06-05 00:40:46, mountez pisze:
Dzieki wielkie Krzemowy!
dzis pobawilem sie gaznikiem, ustawilem parametry ktorych wczesniej nie znalem.
zostalo zalozyc "dolot". i tu mialbym prosbe. potrzebuje kupic/pozyczyc/wydzierzawic od kogos kto ma bisa ta puszke zakladana na gaznik. chce zobaczyc jak to pasuje u mnie. wiem ze w bisie jest to montowane na szpilce, ktorej w pandzie brakuje ale mysle ze to najmnijeszy problem. jesli ktos moglby dorwac taka puzke na szrocie - takze prosze o informacje.

ps: z czesciami do serii jest jednak duzo latwiej...



A kup se "puszkę" do CC700. Kosztuje to z 10 zł, przy pomocy brzeszczotu i poxipolu bez problemu to dopasujesz tak żeby dobrze pasowało do dolotu, bo na gaźnik będzie raczej pasować od strzału. Jedynie dziurę na szpilkę trzeba będzie zatkać a całość później przywiązać drutem do gaźnika. Nakładkę z BISa trzeba będzie przespawać, ale ma ona tę zaletę że ma wbudowany tłumik szmerów ssania i jest niższa.
  
 
JAk już przy gaźnikaj jesteśmy nie wiek ktoś co jeszcze podejdzie do bisa.Słyszałęm że z fiata 850 sport-ale nie wiem czy to prawda.
  
 
Do BISa pasuje bardzo ładnie IDF 40
  
 
Cytat:
Napisz dokładnie jaki gaźnik i z czego. Dostępne modele to:
- z Pandy: Weber 30 DGF 1/150
- z BISa: Weber 30 DGF 3/150 lub 4/100(ewenement)
- z CC700: Weber 30 DGF 7/750

mam prośbe pomóżcie bo mam możliwość kupna dwóch gaźników albo z pandy Webera 30 DGF 1/150 albo z cc700 Webera 30 DGF 7/750 (chyba tylko takie webery były w cc700 nie?) i nie wiem czym one różnią sie od zwykłego bisowskiego weberka-który z nich jest najbardziej wydajny... prosze pomóżcie bo nie wiem co robić...
  
 
nikt nie pomoże??
  
 
Jak już wiele razy pisałem: 1/150 ma obydwa przeloty 18 mm, 3/150 i 4/100 mają I przelot 18 mm a drugi 19 mm, 7/750 ma I przelot 18 mm a II 21 mm.
  
 
Krzemowy dzięki za pomoc
Cytat:
Jak już wiele razy pisałem:

wiesz nie jestem długo na forum ale wyszukiwarki używam... nie znalazłem nic w wynikach szukania... dzięki za pomoc.. nie wiesz może od kiedy były te II webera od cc ??
  
 
Cytat:
2005-01-10 17:58:23, -maly- pisze:
Krzemowy dzięki za pomoc wiesz nie jestem długo na forum ale wyszukiwarki używam... nie znalazłem nic w wynikach szukania... dzięki za pomoc.. nie wiesz może od kiedy były te II webera od cc ??



Eeee... że co?