Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2004-05-30 17:45:01 To ja możę się podepnę i spytam o wałeczek 555. A mianowicie ile pod niego głowicę splanować żeby coś z niego wycisnąć? Drugie pytanie to ile go przyspieszyć aby miał dobry dół (taki pod KJS-y)? |
Szymek-Max fiat 126p x2 Toruń | 2004-06-01 00:55:17 jak świątkowski to 1314 silnik nie dostaje w dupe a widać różnice ze zrobionym dolotem i planem głowicy o ok 1.8 daje ok. 30koni
nie wkładaj chyba385 ja chcesz na miasto za czesto trzeba regulować i silnik szybciej siądzie. ja jeżdze na 1314 po mieście i na kjs-ach. |
![]() frytol ferrari 126 elegance Płock | 2004-06-01 07:28:39 skad opinia ze na 385 silnik szybciej siadzie ?
ja na moim faktycznie zrobilem moze i z 15k km dopiero, ale bez wiekszych problemow, pomijajac popekany tlumik (wibracje przy 140km/h), urwana jedna obejme (tramwaje w warszawie), wycieki spod gaznika (jakies cholernie dziwne podcisnienie), brak ladowania (urwany kabel od pradu idacy od aku), reguluje silnik naprawde rzadko (niestety nie ma czasu mimo ze najchetniej robilbym to co 2 tygodnie zeby wszystko bylo idealnie ;]) ciezko mi powiedziec ile silnik ma KM, ale do miasta idealny, lekkie kolo, zaplon do przodu, dolot, wydech, glowica swiatkowa pod 385 troche doplanowana, samochod nie ma bardzo mocnego dolu, sam 'ciag' zaczyna sie pozniej, ale jak juz sie zacznie... sama przyjemnosc z jazdy ;] |
![]() MateuszH fiat 126p Kozy | 2004-08-24 20:43:16 Jaki kupic walek do maluch jesli mam splanowana glowice 3mm.Aby dobrze szedl,i czy od walka zalezy spalanie???
|
![]() Sajmon F&F Sympatyk 126p, CC, Seicento Bydgoszcz | 2004-08-24 20:58:06 555 ![]() To zależy jaką masz noge ![]() |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-08-24 21:05:41 555 |
![]() snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2004-08-24 21:24:11 555 a dlaczego nie 385
a co do tego 555 to jest gdzies opisany jakos fazowac go trzeba?? |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-08-24 21:32:42 Snail 555 nie trzeba już fazowac w przeciwienstwie od 385....
Jest trwalszy i ciezej go dostać... A gdyby tak uzyc szukajki to bylby jeden topic fdo moderacji Dla prezezesów bo o wałkach do 126 było kilkaset topiców.... |
![]() Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-08-24 23:18:42 a walek 666? |
![]() 2Rotor F&F Wolny Słuchacz :) Rotary wannabe... Toruń | 2004-08-25 00:11:25 A ja mam 760/385 i się nie chwalę ale wałek bardzo sobie chwalę
faza 2mm ![]() ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-08-25 02:48:52 @ MateuszH
1. Proponuję zapoznać się z >> REGULAMINEM << 2. Potem należałoby się przywitać i przedstawić siebie i swoje auto (chyba że bardzo nie chcesz), najlepiej >> TUTAJ << 3. Miłego korzystania z forum ![]() @ reszta: Kolega pytał też czy od wałka zależy spalanie... ![]() pozdro 4 all ps. >> TUTAJ << jest wątek n/t wałka do silnika 600ccm. To tak na wszelki wypadek, bo nie wiemy nawet jaki silnik posiadasz i co w nim już zmodyfikowałeś (uzupełnij profil ![]() [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2004-08-25 02:53:44 ] |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-25 06:47:51 No śmigam na 385 nie fazowanym i uważam, że na miasto jest git ![]() ![]() Chętnie kupię jeszcze coś mocniejszego!! W grę wchodzi 555, 760, jakieś wysokie ireco, lub coś heinrichowego ![]() |
![]() PELE WWA | 2004-08-25 22:18:00 czy jest w koncu ktos kto sie zna na tych walkach i potrafi powiedziec jak sie silnik ogolnie zachowuje przy 385, jak przy 555 i jak przy 1314... czesto slychac o tych walkach, ale nikt nie potrafi powiedziec dlaczego ten...
A i ktory z nich nadaje sie najbardziej na odprezony silnik a ktory na ostre planowanie... |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-25 22:24:59 Nie wiem co to za wałek 1314 ale jeśli to 114 to jest to najspokojniejszy wałek. Wałek dla seryjnego silnika tak dla poprawy dynamiki. 385 to już mocna sztuka do głowicy planowanej od około 1,5mm do oporu ![]() To jest moje zdanie o wałkach. Jak komuś się taki stan rzeczy nie podoba to przykro mi ![]() ![]() ![]() |
![]() blokus PF126p Sieroszewice | 2004-08-25 23:04:42
Do ilu ma ciag? |
![]() blokus PF126p Sieroszewice | 2004-08-25 23:12:38
generalnie sprawa wyglada z mojego punktu widzenia tak: seria, seria E, 114, 385, 290 (halczynski), 555 nie wymienilem 760, 105, 105/1 i 656 bo niezbyt wiele o nich slyszalem Co do planowan to dla 114 i 385 mozna znalesc na mojej stronie instrukcje walkow im wyzszy walek tym wieksza kompresja potrzebna. |
![]() 2Rotor F&F Wolny Słuchacz :) Rotary wannabe... Toruń | 2004-08-25 23:28:07
Narazie do 5500 ale "odfazuję go troszkę" żeby miał do odcinki ![]() Za to teraz na KJSa bajabongo jest, można się wywijać spod słupków hehe Sorki, oczywiście mam na myśli mojego 760/385... [ wiadomość edytowana przez: 2rotor dnia 2004-08-25 23:30:18 ] |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2004-08-25 23:29:35 co do walków halczyńskiego, to ich jest cała paleta, tzn od bodajże 290, przez 295, 300 , 305 i wreszcie 310, który to podobno (mówię co mi powiedział gość,który próbował na nim jeździć w rc) jest wałkiem tylko na górę..na tych niższych modelach jeździ kilka osób z krakowa.generalnie słyszałem o wielu wpadkach tego pana jesli chodzi o samą obróbkę (zjedzone szklanki,"niedopawane" czopy itp), ale wiele osób jest zadowolonych.. |