MotoNews.pl
9 100 %sposob na pozbycie sie spalania stukowego [126] (51206/0)
  

100 %sposob na pozbycie sie spalania stukowego [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co o tym myslicie?
LINK
moze Arti cos konkretnego tutaj napisze, bo to w koncu on jest autorem tego pomyslu
  
 
o wtrysku wody nie sByszaBem ale wtrysku wody z metanolem 50:50 to sByszaBem i mnie to bardzo zaciekawiBo bo to podobo dziala na podobnej zasadzie co NO2. Ja sie na ten temat nie moge duzo wypowedziec wiem tylko tyle co mi wytumaczyB Filemon on zbieraB troche informacji na ten temat. Pozdruufka
  
 
hm wtrysk wowdy ale ale nie sadze zetego typu rozwiazanie jest najlepsze ja planujac glowice ponad 3mm do zwyklego walka tez zapodalem wtrysk wody woda jest doprowadzana przez 2 gaznik umieszczony wczesniej wtedy nie ma problemu z jej dobrym rospyleniem wazne jest jaka dawka wody jest dostarczana powinno byc ok20procent i powinnabyc dostarczana jak silnik jest rozgzany podczas deszczu nalezy odlaczyc i w zimie trzeba dolewac 25procent alkoholu .to tylko teoria bo mi nic nie stukalo wiec nie podlaczylem ale podobno jezeli wszystko bedzie zgrane ilosc paliwa i .wody to poprawiaja sie osiagi
  
 
polecam też stronkę http://www.celtia.hu/ladaklub/english.html w dziale tech artykuł water iniection ze zdjęciami
  
 
moze zrobic tak jak pisal Arti (zastosowac podstawke pod gaznik z eleganta), i jakis elektrozawor, ktory otwieralby sie przy okreslonej temepraturze silnika?
  
 
Mozna by polaczyc to z shiflightem który majstruje Krzemowy i zeby on serowal zaworkiem
  
 
w tej chwili znajomy trobi mi odpowiedni schemat który będzie włączał podawanie mgiełki wody do kanału ssącego z powiedzmy 3 programami pracy.
1. program przełączał będzie na tryb który właczy urządzenie gdy silnik przekroczy 3 tyś obr, i wyłączy je gdy silnik spadnie poniżej 3 tyś.
2. praca tzw, ciągła, niezaleznie od obrotów tzw wymuszona wykorzystanie do schładzania np, silnika na postoju, w korku itd.
3. pozycja OFF, którą będzie można wyłączyć urządzenie, np. gdy silnik jest jeszcze zimny, bądź nie będzie konieczności jego użycia
  
 
Czy wogole woda moze zaszkodzic silnikowi przy takim podlaczeniu?
  
 
LINK DO STRONY poczytaj sam
  
 
Cytat:
2004-06-01 13:33:53, _Arti_ pisze:
w tej chwili znajomy trobi mi odpowiedni schemat który będzie włączał podawanie mgiełki wody do kanału ssącego z powiedzmy 3 programami pracy.
1. program przełączał będzie na tryb który właczy urządzenie gdy silnik przekroczy 3 tyś obr, i wyłączy je gdy silnik spadnie poniżej 3 tyś.
2. praca tzw, ciągła, niezaleznie od obrotów tzw wymuszona wykorzystanie do schładzania np, silnika na postoju, w korku itd.
3. pozycja OFF, którą będzie można wyłączyć urządzenie, np. gdy silnik jest jeszcze zimny, bądź nie będzie konieczności jego użycia


dlaczego akurat od 3tys obrotow ? najczesciej spalanie stukowe wystepuje przy mniejszych obrotach i na wysokim biegu,
co bedzie podawalo mgiełke wody do kanalu ssacego?