Centralny zamek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie pytanie bo nosze sie z zakupem zamka centralnego - i mam zamiar go sam zamontowac i tak przegladalem oferty na allegro i znalazlem tylko jedna taka typowo do poldzera i mam teraz zapytanie czy na tyl musi byc taki silny ten silownik 6 kilo czy wystarczy 3,5 kilo jak to jest moze by sie ktos czym podzielil jak robil samemu ??
  
 
Hehe...ja powiem tyle ze CZ jest fajny

Ale jak go sie zaklada...nie mam pojecia... Bo mialem fabrycznie
  
 
to ja wiem ze fajny bo od dwoch dni jezdze tigra i jeszcze jeden dzien mi zostal zabawy a centralny ma razem z automatycznym domykaniem szyb myy miodzio
  
 
Cytat:
tak przegladalem oferty na allegro i znalazlem tylko jedna taka typowo do poldzera i mam teraz zapytanie czy na tyl musi byc taki silny ten silownik 6 kilo czy wystarczy 3,5 kilo jak to jest moze by sie ktos czym podzielil jak robil samemu ??

to nie jest zamek dedykowany do poldka. Koleś tylko napisał że do poldka żeby ludzie wchodzili jak szukają. A założenie banalne - rozbierasz tapicerkę, znajdujesz pręt, który normalnie biegnie od zamka do rygielka na parapecie, rozcinasz pręta i wstawiasz siłownik. I tak 4 razy
  
 
czyli starczy taki 3,5 kilo ??
  
 
prawde mówiąc też chciałbym to wiedzieć bo przymierzam się do zamka centralnego... może ten mocniejszy będzie lepiej spisywał się w zimie fabryczny zakładany w FSO z tego co pamiętam kilka razy zamarzł jak rodzice mieli plusa
  
 
Z uwagi na szczelnosc aut rodzimej produkcji proponuje Ci zalozyc ten mocniejszy....Przodujace nauki radzieckie notowaly przypadki ze na wskutek wilgoci silowniki zamarzaja...

ten na 3,5 kg nie da sobie rady gdy go z lekka przymrozi...
  
 
a jak mi przymrozi to pewnie i kluczykiem nie otworze ?? ja wiem samochody nie sa szczelne a tym bardziej jak nagrzeje sie w nim a potem wyziebi sie na mrozie
  
 
Jak zamarznie central to kluczykiem otworzysz. Przynajmniej u mnie sie tak dało
  
 
co do centralnego myśle że 3.5 kg(ale 6 kg jest pewniejsze wystarczy wazne żeby były 2 mastery założenie jest banalne a cena też niewygórowana a co do zimy i szczelności.. cóż po małym ataku furii wymieniałem 2 zamki w trakcie tej zimy
  
 
no a takie pytanie bo do 3 jestem pewien ze dadza sobie rade ale jeden cos mi chodzi ciezko co trzeb zarobic aby chodzil lekko - chodzi mi oczywiscie o zamek a w sumie o rygelek
  
 
rozbierz drzwi przede wszystkim(znaczy zrzuć tapicere) i zobacz o co haczy a jak nie haczy to co tam jest zaśniedziałe.. zasyfione.. potem tylko WD i powinno być wporzo..
  
 
Cytat:
potem tylko WD i powinno być wporzo

pamiętajmy jednak koledzy, że WD40 to środek który zrobi swoje i szybko spierdala niezauważony!
  
 
no domyslalm sie ze uzyc jakis tawot a teraz moze takie glupie pytanie jak rozebrac tapicere w plusie w starym to sie niczym nie przejmowalem ?? a tu nie wiem niechcialbym niczego poniszczyc ma mi to altko troche poslozyc
  
 
W plusie ciezko dostrzeć jakiekolwiek śruby - jak znajdziesz zaślepki to połowa sukcesu. Reszta pójdzie jak po maśle
  
 
Z doświadczenia zdecydowanie proponuję 6kg na tył
  
 
a co te 3,5 kila nie dawalo sobie rady ?? bo wiesz ja chce zalozyc i zeby dzialalo a nie ze bede 5 razy kombinowal
  
 
Cytat:
2004-06-04 19:14:30, Jery pisze:
a co te 3,5 kila nie dawalo sobie rady ?? bo wiesz ja chce zalozyc i zeby dzialalo a nie ze bede 5 razy kombinowal

Wiesz ja tez bym zamontowal mocniejsze niz potem w zimie pocalowac klamke
  
 
zdecydowanie 6kg!!! jak nie chcesz potem kąbinować
  
 
nie wime jak to jest z tym centralnym zamkeim ale do systemu bez klamkowego zalozylismy 3.5 kilowe do przodu i daja rade elegancko zaznaczam do mercedesa 240D gdzie tam sa ciezsze drzwi niz w poldku