Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() borys KOMBIca Konin | 2004-06-02 09:34:50 na moj gust to albo szczeki nie odbijaja i sie grzeja (a to nadmiernie nagrzewa lozysko i pada) albo hmmmmm moze za mocno lozysko dokrecaja? albo go nie smaruja? Moze to wina kiepskich lozysk? Znam przypadek ze w ciagu 3 tygodni 4 lozyska siadly (w golfie 3).
Po zamontowaniu nowego lozyska odpal silnik, popompuj hamulcem i sprawdz czy kolo sie swobodnie obraca. |
![]() SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2004-06-02 09:40:53 .... może się hamulec blokuje i nie wraca do położenia wolnego i tak sie zagotuje że i łożysko szlag tragia .... |
![]() rob_cox Ford Escort Mk7 Białystok | 2004-06-02 09:44:22 łozyska dosyć mocno trza dokręcić (chyba coś ok.230 Nm) więc nie w tym problem, pewnie partacz nie oczyścił dzwigienek od samoregulatora (chyba taki tam powinien być), spróbuj podnieść koło i zobaczyć czy są jakieś opory( choć jak łożysko walneło to będą na pewno) |
![]() SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2004-06-02 09:56:06
to zprzodem po przekątnej też bys miał jakieś problemy .... chyba że jest jeszcze rozdzielacz przód tył .... a nie miałeś ostatnio jakiegoś dzwona ?? |
![]() borys KOMBIca Konin | 2004-06-02 09:58:55 yyyyyyyyy to (moim zdaniem) na bank nie wina rozdzielacza. Pewnie wystarczy przeczyscic szczeki, nasmarowac te metalowe elementy ktore tra o siebie (byle nei okladziny ![]() [ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2004-06-02 09:59:53 ] |
![]() SwIeTyY BYŁ - Ford Escort 16V Nowy Sącz | 2004-06-02 12:20:34
... z tego co wiem to Essi ma dwuobwodowy układ hamulcowy .... jeden obwód łączy przód z tyłem po przekątnej samochodu .... czyli lewy tył i prawy przód .... a gdzie jest zozrzielacz to ciężko jest mi powiedzieć .... powinien być gdzieś taki korektor siły hamowania na tył .... każdy wie że na tył nie trza tyle siły żeby się koło nie blokowało .... |
![]() Bogdanek36 Escort 1,6 16V 93r. Kraków | 2004-06-02 12:50:17 wiem,że nic nie wiem... autko się naprawia u mechanica, ciekawe czy jutro będzie naprawiał na nowo??? ![]() |
![]() artecki BRaciSzek Choroszcz | 2004-06-02 14:23:21
Chyba żarty jakieś. Łożysko tylne dokręca się momentem ok 24 Nm. Jak dowalisz 230 to daleko nie dojedziesz. |
![]() rob_cox Ford Escort Mk7 Białystok | 2004-06-03 09:23:51
24 Nm to można dokręcać połączenie M10, a nie piastę looknij tu na zawieche tył Pozdrowienia |
![]() PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2004-06-03 09:44:35
tez mi sie tak wydaje ze to wartosc prawidlowa te 230Nm |
![]() Bogdanek36 Escort 1,6 16V 93r. Kraków | 2004-06-03 12:51:26 SZOK, WSZYSTKO W KOLE WYPALONE BĘBEN, CYLINDEREK OKŁADZINY |
![]() artecki BRaciSzek Choroszcz | 2004-06-03 23:59:01 Podaję za Haynesem:
5 Tighten the hub nut to a torque of between 20 and 25 Nm (15 and 18 lbf ft), at the same time rotating the brake drum in an anticlockwise direction. 6 Unscrew the nut one half a turn and then tighten it only finger tight. 7 Fit the nut retainer so that two of its slots line up with the split pin hole. Insert a new split pin, bending the end around the nut, not over the end of the stub axle. 8 Tap the dust cap into Czy wymaga tłumaczenia? [ wiadomość edytowana przez: artecki dnia 2004-06-04 00:12:05 ] |