Lampka rezerwy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
niesamowite zdziwienie a zarazem rozczarowanie przeżyłem dzisiaj podczas pracy nad moim hultajem! gdy go kupiłem nie świeciła się w nim kontrolka od paliwa. myśle sobie miała prawo sie spalić. no to wziołem się w końcu (myśle sobie wymienie ). ja tu kierownice obudowy wszelakiego rodzaju, zegary ściągam a tu...!!! nie ma!!! nie było żadnej żaróweczki! poprostu zaklejony otworek!!! jak to możliwe żeby w takich furasach nie było kontrolki paliwa!! toż to skandal!!! hehehe... ale dosyć żartów powiedzcie mi czy to mój egzemplaż taki sie trafił czy żeczywiście nie ma?



aha i jeszcze jedno : jak można by zmienić kolor podświetlania zegarków(dioda czy może coś innego trzeba zamontować) doradźcie !!! pliz!null
  
 
ja mialem na poczatku zarowki orginalne pomalowane na niebiesko, taka farbka do zarowek, a od ok pol roku mam diody. i swieci zajefajnie. goraco polecam koszt nizszy niz malowanie zarowek (farbka do zarowek 20 zl w norauto) a 4 diody o mocnym swietle to 4 zl
  
 
dawciol a możesz mi coś więcej o tych diodach powiedzieć. jaki rezystor z nimi podłączyć i jak duże one powinny być. a po trzecie jak je tam zamontować??? myślałem już o tym ale jakoś mnie te wątki powstrzymywały!
  
 
No wlasnie u mnie tez nie swieci kontrolka od rezerwy, ale podobnie zreszta jest z ssaniem i check engine (przy zapalaniu chyba powinno blysnac na chwile z tego co pamietam po wczesniejszym modelu) wiec u mnie napewno zaroweczki jakies poszly. Ogolnie podswietlenie mam slabe. Czerwcu jak sie dobrac do tego wszystkiego zeby nie poroz.. jakichs zaczepow, tez sie musze dostac do tych zarowek.
Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Trzewik dnia 2004-06-07 22:17:39 ]
  
 
a więc:
- na początek 'pyk' maskę otwieramy i wyciągamy bezpiecznik od 'trąbienia' tak na wszelki wypadek gdyby sąsiedzi byli w poblizu.
- następnie naciskamy klaksonik i przekręcamy w lewo
( mi dojście do tego punktu zajeło 20 min )
- śrubeczka w kierownicy nam sie ukazuje , odkręcamy ją, teraz trzeba zaznaczyć sobie śrubokrętem w jakiej pozycji jest nasza kierownica (mała rysa wystarczy)
- zdejmujemy tą obudowe między kierownicą a zegarami ( trzy śrubki, od dołu je widać)
- następne trzy śrubeczki, które też od dołu widać to te które trzymają obramkę tych naszych zegarów... odkręcamy,
- no i ostatnie cztery śrubencje to te które trzymają całe zegary, po odkręceniu trzeba całe to pudełko z zegarami przekręcić w pozycję poziomą i wysunąć. od tyłu widać te wszystkie żaróweczki.
nie wiem czy inaczej można dojśc do tego punktu ale ja to zrowiłem tak jak opisuje
pozdrawiam

(czas ok 30 min +25min kombinowania )
  
 
czerwcu, masz pewnie wersję LS dlatego nie ma kontrolki rezerwy. zresztą piszesz że musisz ściągać kierownicę do wyjęcia zegarów to znaczy że nie masz regulowanej. czyli wersja LS bez kontrolki. u mnie nie ma kontrolki krótkich (GLSI !!!!!) a w LS była. trochę chore.
do Trzewika: albo ssanie albo check. gaźnik czy mpi?
  
 
Mam ganikowca. W MPI jest automatyczne ssanie? A lampki od krotkich tez nie mam.
Do czerwca: No i musisz miec ta stara kierownice (swoja droga jak dla mnie ladniejsza) z koleczkiem na klaksonie

[ wiadomość edytowana przez: Trzewik dnia 2004-06-07 23:17:22 ]
  
 
ja sobie przełożyłem ze starego modelu (trójramienną). w mpi jest wszystko na automacie. jeśli nie hula kontrola ssania to może się coś pochrzaniło przy włączniku na cięgnie lub żarówka. a masz piktogram krótkich obok długich?
  
 
Moze tak byc ze na ciegnie, bo raz mi zajasnialo swiatelko od ssania, jak wyciagalem, ale tylko na chwile. A z tymi swiatlami to musze sprawdzic, bo nie pamietam.
  
 
u mnie w sedanie GLS ta cała część z zegarami wychodzi bez ściągania kierownicy a co do kontroli to jak jeździłem kiedyś hatchbackiem to też myślałem że jest ale dowiedziałem się że nie ma jak mi brakło wachy
  
 
Cos tu chyba nie rozumiem. W jednym Pony Gls , jest lampka rezerwy , w innym , nie.
W moim Pony 1.5 GlS jest lamka rezerwy i ssania .Nie ma tylko kontrolki świateł mijania, brak piktogramu. Baaardzo wkurzające.
  
 
U mnie jest kontrolka rezerwy,ssania tez,ogólnie nie mam zlej wyposazeniowo wersji(el.szyby,centralka itp) ale regulacji kierownicy nie posiadam.Mimo to nie trzeba demontowac plastikow prze kierownicy zeby wyciagnac zegary,wystarczy tylko obramowka przed zegarkami
  
 
z lampką rezerwy paliwa to fuctycznie niezłe jaja - ale spotyka się to w wielu autach , niektóre Hondy civic, nissany po prostu jej nie mają i tyle.

Co do kontrolki świateł to już inna historia - auta bez tej kontrolki to juz spory segment... i wersje wyposażenia nie mają tu nic do gadania, vide coupe jest cruse control a nie ma kontrolki swiateł mijania
  
 
nie macie co żałować z tą lampką rezerwy... u mnie sie pali.. i to za często.. żebrak jeden
  
 
też bym sie napił a nic mi się nie świeci. no może trochę oczy...
  
 
moim zdaniem to jak już nie miało być lampki rezerwy to i nie powinno być miejsca na nią a nie taką ścieme walą! ale tam... komu ona potrzebna i tak by się pewnie szybko spalała.